Supercross comença a les 19:00 del dia 22 de de febrer de 2020. Supercross finalitza a les 22:00 del dia 22 de de febrer de 2020.
Supercross se celebrarà a AT&T Stadium de Arlington.
Lhotel més proper a Supercross és 817 Hotel Days Inn By Wyndham Att Stadium/Texas Live (498,89 m). Els següents hotels més propers són Budget Host Inn (995,77 m) i Courtyard by Marriott Dallas Arlington/Entertainment District (1,11 km).
D’acord amb les valoracions dels usuaris de KAYAK, el millor hotel a prop de Supercross és The Sanford House Inn & Spa (9,2). Els següents hotels millor valorats són Comfort Suites Arlington - Entertainment District (8,9) i Residence Inn by Marriott Arlington (8,9).
El preu mitjà dels hotels de Supercross és de 73 €/nit. Pots allotjar-te a La Quinta Inn & Suites by Wyndham Arlington North 6 Flags Dr per 1 nit per un total de 77 €.O bé allotja't a Hawthorn Suites by Wyndham Arlington/DFW South per 80 €.
L'habitació doble més barata a prop de Supercross costa 31 €/nit. Pots allotjar-te a Days Inn & Suites by Wyndham Arlington Near Six Flags per 1 nit per un total de 31 €.O bé allotja't a 817 Hotel Days Inn By Wyndham Att Stadium/Texas Live per 33 €.
Fes servir el nostre mapa d'hotels per trobar hotels a prop de AT&T Stadium. Decideix entre hotels al mateix AT&T Stadium o hotels propers.
Hi ha 2 aeroports principals que ofereixen servei a Arlington. Dallas/Ft Worth (a 17,25 km) és el més proper a Supercross, Dallas Love Field està a 25,05 km de Supercross.
Segons les valoracions dels usuaris de KAYAK, l'agència de lloguer de cotxes més ben valorada de Arlington és Enterprise. El punt de recollida de Enterprise més proper a Supercross és 1108 E Division St.