Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de Mercado de Artesanias, recomanen Posada Don Diego, Porta Hotel Antigua i Hotel Meson De Maria.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de Mercado de Artesanias per només 10 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 12 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Mercado de Artesanias per a aquesta nit per només 14 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 15 € i hotels de 4 estrelles des de 14 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Mercado de Artesanias per a aquest cap de setmana per només 15 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 15 € i hotels de 4 estrelles a partir de 14 €.