Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de Eglise Saint-Didier, recomanen Ibis Budget Avignon Centre, Bristol Hotel i Kyriad Avignon Palais des Papes.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de Eglise Saint-Didier per només 34 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 38 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Eglise Saint-Didier per a aquesta nit per només 37 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 42 € i hotels de 4 estrelles des de 94 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Eglise Saint-Didier per a aquest cap de setmana per només 43 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 42 € i hotels de 4 estrelles a partir de 94 €.