Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de Poble Espanyol, recomanen Aparthotel Fontanellas Playa, Iberostar Selection Llaut Palma i Isla Mallorca & Spa.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de Poble Espanyol per només 31 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 35 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Poble Espanyol per a aquesta nit per només 31 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 31 € i hotels de 4 estrelles des de 47 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Poble Espanyol per a aquest cap de setmana per només 64 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 31 € i hotels de 4 estrelles a partir de 47 €.