Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de The Bay Centre, recomanen Hotel Grand Pacific, Chateau Victoria Hotel and Suites i Brentwood Bay Resort & Spa.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de The Bay Centre per només 44 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 76 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de The Bay Centre per a aquesta nit per només 105 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 105 € i hotels de 4 estrelles des de 219 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de The Bay Centre per a aquest cap de setmana per només 142 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 105 € i hotels de 4 estrelles a partir de 219 €.