Temporada baixa | de setembre | El mes més barat per allotjar-se en un hotel amb una baixada del preu del 70 % de mitjana. |
---|---|---|
Temporada alta | de juny | El mes més car per allotjar-se en un hotel amb un increment del preu del 7 % de mitjana. |
Mitjana de preu (nit entre setmana) | 494 € | Mitjana de preu per al dg. - dj. de la(es) darrera(es) 2 setmanes. |
Mitjana de preu (nit de cap de setmana) | 475 € | Mitjana de preu per al dv. i ds. de la(es) darrera(es) 2 setmanes. |
Els hotels són entorns segurs per als viatgers sempre que implementin correctament les mesures sanitàries en resposta al coronavirus (COVID-19). Malgrat tot, et recomanem contactar amb les autoritats locals i informar-te dels procediments de seguretat per als hotels de Anguilla.
D’acord amb les cerques d'hotels de KAYAK, la destinació més popular és West End Village (50% del total de cerques Anguilla). Les següents destinacions més populars són The Valley (30%) i Island Harbour (20%).
D'acord amb els cerques d'hotels a KAYAK, La regió més popular per allotjar-se a Anguilla és .