Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de Kościół św. Wojciecha, recomanen Ascot Premium Hotel, Hotel Matejko i Metropolitan Boutique Hotel.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de Kościół św. Wojciecha per només 7 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 17 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Kościół św. Wojciecha per a aquesta nit per només 21 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 21 € i hotels de 4 estrelles des de 39 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Kościół św. Wojciecha per a aquest cap de setmana per només 24 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 21 € i hotels de 4 estrelles a partir de 39 €.