Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de Esplanade Park, recomanen Hôtel Lindbergh Québec - Place Laurier, Fairmont Le Chateau Frontenac i Hotel Clarendon.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de Esplanade Park per només 58 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 67 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Esplanade Park per a aquesta nit per només 81 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 81 € i hotels de 4 estrelles des de 133 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Esplanade Park per a aquest cap de setmana per només 121 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 81 € i hotels de 4 estrelles a partir de 133 €.