Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de Cesar Chavez Park, recomanen Hyatt Regency Sacramento, Super 8 by Wyndham Sacramento North i Super 8 by Wyndham Sacramento Airport.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de Cesar Chavez Park per només 33 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 35 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Cesar Chavez Park per a aquesta nit per només 35 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 35 € i hotels de 4 estrelles des de 174 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Cesar Chavez Park per a aquest cap de setmana per només 35 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 35 € i hotels de 4 estrelles a partir de 174 €.