Hotels a La Esperilla, Santo Domingo

KAYAK cerca a centenars de webs de viatges alhora per trobar hotels a La Esperilla

Aquests són els motius pels quals els viatges trien KAYAK

Ús gratuïtSense càrrecs ni comissions ocultes.

Filtra les ofertesFiltra per cancel·lació gratuïta, esmorzar de franc i molt més.

Milions d'opinionsConsulta les valoracions basades en milions d'opinions reals dels hostes.

Reserva un paquet i estalviaReserva el vol i l'hotel alhora i estalvia.

Recomanació de KAYAK
Dades de reserves
Recomanació de KAYAK

Els millors hotels a La Esperilla (Santo Domingo)

Els hotels més recomanats a La Esperilla

Mostra-ho tot
Dades de reserves

Informació de KAYAK per a hotels a La Esperilla

Descobreix tendències de temporada, els millors moments per reservar i altres consells basats en dades per planificar una estada a La Esperilla amb confiança.

Quin mes té els preus més barats per a un hotel a La Esperilla?

Els hotels són més barats a La Esperilla durant abril, amb preus mitjans de 73 €. En comparació, novembre és el mes més car, amb preus de 102 €.

Quin és el dia de la setmana més barat per reservar un hotel a La Esperilla?

El dimecres ofereix els preus més baixos a La Esperilla, amb una tarifa mitjana per nit de 76 €. Els preus més alts es troben el dijous, amb tarifes mitjanes de 119 €.

Quant costa un hotel a La Esperilla?

Aquests són els nostres hotels més populars i amb la millor relació qualitat/preu

Informació útil

Temporada baixa

Temporada alta

Mitjana de preu (nit entre setmana)

Mitjana de preu (nit de cap de setmana)

d’abril
de novembre
90 €
93 €
El mes més barat per allotjar-se en un hotel amb una baixada del preu del 3% de mitjana.
El mes més car per allotjar-se en un hotel amb un increment del preu del 35% de mitjana.
Mitjana de preu per al dg. - dj. de la(es) darrera(es) 2 setmanes.
Mitjana de preu per al dv. i ds. de la(es) darrera(es) 2 setmanes.

Els millors consells per trobar un hotel a La Esperilla

  • Si cerques un hotel barat a La Esperilla, planteja't viatjar durant la temporada baixa. Normalment trobaràs hotels a preu baix a La Esperilla els mesos de d’abril i d’agost.
  • Les dades de KAYAK mostren que el dilluns és el dia més barat per allotjar-se a La Esperilla (Santo Domingo). Per altra banda, el divendres normalment és el dia més car.
  • No saps quant temps necessites per veureu-ho tot a La Esperilla? Els usuaris de KAYAK normalment reserven hotel per a 6 dies.

PMF a l'hora de reservar un hotel a La Esperilla

  • Quin són els millors hotels a La Esperilla?

    La Esperilla és una zona de Santo Domingo excel·lent com a base. Si t'allotges a La Esperilla. KAYAK et recomana Courtyard by Marriott Santo Domingo, Plaza Florida Suites i Torre Opus 31 - Apto.605

  • Quins hotels a La Esperilla són romàntics?

    Si vols fer una escapada romàntica amb la teva parella a La Esperilla, planteja't allotjar-te a Plaza Florida Suites recomanat pels usuaris de KAYAK com a un lloc perfecte per a parelles.

On allotjar-se a La Esperilla?

El nostre mapa et mostra la ubicació exacta de cada hotel i t'ajuda a trobar l'hotel perfecte a La Esperilla, Santo Domingo.

Tot el que et cal saber per a l'estada a Santo Domingo

No és el que estàs buscant? Troba milers d'opcions d'altres hotels, vols, cotxes de lloguer i ofertes de paquets amb KAYAK.