Les persones que prefereixen allotjar-se a prop de Palazzo Davia Bargellini, recomanen Hotel Holiday, Aemilia Hotel Bologna i Hotel Corona d'Oro.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a prop de Palazzo Davia Bargellini per només 22 € en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 27 €.
En les últimes 3 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Palazzo Davia Bargellini per a aquesta nit per només 34 €. També han trobat hotels de 3 estrelles des de 34 € i hotels de 4 estrelles des de 43 €.
En les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a prop de Palazzo Davia Bargellini per a aquest cap de setmana per només 36 € la nit. També han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 34 € i hotels de 4 estrelles a partir de 43 €.