preu per nit
basat en 574 valoracions
Proveïdor | Total per nit |
---|---|
Rumbo | 21 € |
Booking.com | 35 € |
Trip.com | 36 € |
39 €/nit
Total: 39 €Zenhotels.com35 €/nit
Total: 35 €Booking.com36 €/nit
Total: 36 €Trip.comSalut i seguretat
Bàsics
Restaurants
Accessibilitat i idoneïtat
Baño
Aparcament i transport
Multimèdia i entreteniment
Espai de treball
Aire lliure
Habitació
Coses per fer
General
Familiar
Entrada/Sortida | Arribada en qualsevol moment després de les 12:00, sortida en qualsevol moment abans de les 12:00 |
---|---|
Cancel·lació/prepagament | Les polítiques de cancel·lació/prepagament varien en funció del tipus d'habitació i del proveïdor. |
Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch està situat a 3A Rue De L'ill, a 4 km del centre de Geispolsheim. Musee Les Secrets du Chocolat és el lloc d'interès més proper a Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch.
L'hora d'arribada a Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch és a les 12:00 i l'hora de sortida és a les 12:00.
Sí, Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch ofereix servei de Wi-Fi gratuïta.
Sí, Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch ofereix servei d'aparcament gratuït.
Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch és a 6,1 km de Estrasburg Entzheim. Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch és a 41 km de Karlsruhe Söllingen.
Sí, Première Classe Strasbourg Sud - Illkirch admet animals de companyia.