Preguntes freqüents de Trips
  1. Quina és l'adreça electrònica a la qual he d'enviar els comprovants de reserva?
  2. Puc especificar el viatge al qual vull associar el comprovant?
  3. Puc reenviar els comprovants de reserva a Trips des de més d'una adreça electrònica?
  4. Quins tipus correus electrònics accepta Trips?
  5. He enviat el comprovant de la reserva a trips@kayak.cat, però no el veig. Què he de fer?
  6. Qui pot veure els meus viatges?

Com començar a fer servir Trips
Necessites més ajuda?


1. Quina és l'adreça electrònica a la qual he d'enviar els comprovants de reserva?

Reenvia els comprovants de la reserva des de la teva safata d'entrada a trips@kayak.cat. Si no tens un compte de KAYAK registrat amb la teva adreça electrònica, en crearem un i t'enviarem un correu electrònic de confirmació. Per confirmar el compte, fes clic a l'enllaç que apareix al correu electrònic que rebràs.

ves a l'inici

2. Puc especificar el viatge al qual vull associar el comprovant?

Pots especificar el nom del viatge al qual vols afegir informació. Per fer-ho només cal que, quan enviïs un comprovant de reserva a trips@kayak.cat, indiquis el nom d'un viatge ja existent a l'assumpte del correu electrònic.

ves a l'inici

3. Puc reenviar els comprovants de reserva a Trips des de més d'una adreça electrònica?

Sí. A la pàgina Configuració de Trips, hi ha una secció que porta per nom "Comprovants de reserva". Afegeix-hi qualsevol adreça electrònica des de la qual vulguis enviar les confirmacions de reserva. Tingues en compte que caldrà que autoritzis des d'aquesta adreça electrònica l'enviament dels comprovants de la reserva al teu compte de Trips, sobretot si hi ha un altre compte de KAYAK registrat amb aquesta adreça.

ves a l'inici

4. Quins tipus correus electrònics accepta Trips?

Gairebé qualsevol tipus. Sempre que reenviïs el correu electrònic des del teu compte (i no des del web del proveïdor), Trips pot llegir text net, HTML, arxius adjunts i molt més.

ves a l'inici

5. He enviat el comprovant de la reserva a trips@kayak.cat, però no el veig. Què he de fer?

En primer lloc, tanca la sessió i tornar a iniciar-la. Si el viatge segueix sense aparèixer, és possible que hagis enviat el comprovant de la reserva des d'una adreça electrònica diferent de la que fas servir normalment per iniciar la sessió a KAYAK. Aquest problema l'acostumen a tenir els usuaris de telèfons intel·ligents, que fan servir adreces diferents per iniciar la sessió al web i al telèfon.

ves a l'inici

Qui pot veure els meus viatges?

Si publiques o comparteixes l'enllaç d'algun dels teus viatges, qualsevol persona que tingui accés a l'enllaç podrà veure aquest viatge. Però no t'amoïnis, ningú no podrà veure'n la informació privada com les dades de facturació i de reserva, els noms i les adreces electròniques. Els teus viatges no apareixen als resultats dels motors de cerca.

Si desitges que algú pugui veure tota la informació de reserva del viatge, afegeix aquesta persona com a col·laboradora. Fes clic a l'enllaç "Compartir" de la part superior de la pàgina, introdueix la seva adreça electrònica i marca la casella "Pot editar aquest viatge". Per raons de seguretat, només els usuaris registrats a KAYAK tindran accés a la informació de la teva reserva.

Si vols compartir els teus viatges de manera automàtica amb algú, pots configurar-ho a la pàgina Configuració de Trips. Tan sols cal que afegeixis la seva adreça electrònica a la secció que porta per nom:"Comparteix automàticament els viatges nous amb...".

ves a l'inici