Temporada baixa |
d’octubre | El mes més barat per allotjar-se en un hotel amb una baixada del preu del 1 % de mitjana. |
---|---|---|
Temporada alta |
de gener | El mes més car per allotjar-se en un hotel amb un increment del preu del 30 % de mitjana. |
Mitjana de preu (nit entre setmana) |
83 € | Mitjana de preu per al dg. - dj. de la(es) darrera(es) 2 setmanes. |
Mitjana de preu (nit de cap de setmana) |
83 € | Mitjana de preu per al dv. i ds. de la(es) darrera(es) 2 setmanes. |
D’acord amb les cerques d'hotels de KAYAK, la destinació més popular és Tòquio (37% del total de cerques Àsia). Les següents destinacions més populars són Male (26%) i Bangkok (25%). Les cerques dhotels a Singapur (12%) també són populars.|2# Les cerques dhotels a Singapur (12%) i {2} ({3}%) també són populars.
D'acord amb els cerques d'hotels a KAYAK, La regió més popular per allotjar-se a Àsia és Prefectura de Tòquio. Kaafu i Bangkok també són destinacions molt populars.
D'acord amb els cerques d'hotels a KAYAK, el país més popular per allotjar-se a Àsia és Tailàndia. Japó i Maldives també són destinacions molt populars.
Els usuaris de KAYAK han trobat habitacions dobles a Àsia per només 6 € (Krabi) en els últims 3 dies. El preu mitjà és de 56 €.
Durant les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a Àsia per a aquesta nit per només 7 € (Kuta).Els usuaris també han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 7 € (Kuta) i hotels de 4+ estrelles a partir de 13 € (El Nido).
Durant les últimes 72 hores, els usuaris han trobat hotels a Àsia per a aquest cap de setmana per només 6 € (Krabi) per nit.Els usuaris també han trobat hotels de 3 estrelles a partir de 6 € (Nova Delhi) i hotels de 4+ estrelles a partir de 7 € (Nova Delhi).