Troba vols barats de Bilbao a Tòquio Narita

BIO - NRT

Troba vols barats de Bilbao a Tòquio Narita

Anada i tornada
Econòmica
Bilbao (BIO)
Tòquio Narita
ds. 31/10
ds. 7/11
Qualsevol mes
Compara altres webs amb KAYAK |
Cerca a centenars de webs de viatges alhora per trobar ofertes de vols a Tòquio Narita

Informació útil

Temporada baixa

Gener La millor època si no vols trobar massa gent amb una reducció del preu del 29 % de mitjana.

Temporada alta

Octubre L'època més habitual per volar amb un augment del preu del 25 % de mitjana.

Preu mitjà d'un viatge d'anada i tornada

502 € (preu mitjà en les últimes 2 setmanes)

Quan és millor reservar un vol de Bilbao a Tòquio Narita

Preu estimat d’anada i tornada
Preu mitjà per mes

Els millors consells per trobar vols barats

  • Cerques vols barats? El 25% dels nostres usuaris ha trobat vols per a aquest itinerari per 414 € o menys.
  • Es considera temporada alta durant Setembre, Octubre i Novembre. El mes més barat per volar és Gener.
  • Els vols que surten al matí són al voltant d’un 2% més cars, de mitjana, que els que surten al vespre/nit*.
*Mitjana dels preus més baixos mostrats en els resultats de cerca de KAYAK per a sortides en els pròxims 30 dies.

Preguntes Freqüents a l’hora de reservar vols de Bilbao a Tòquio Narita

Quant de temps dura un vol de Bilbao a Tòquio Narita?

Quines aerolínies ofereixen els vols més barats de Bilbao to Tòquio Narita?

Com s'ho fa KAYAK per trobar bitllets d'avió de Bilbao a Tòquio Narita tan barats?

Com puc triar el moment adequat per comprar un bitllet d'avió de Bilbao a Tòquio Narita amb ajuda de l'eina de predicció dels preus dels vols de KAYAK?

En què consisteix l'opció de KAYAK Mix per a vols de Bilbao a Tòquio Narita?

En què consisteix l'opció de "dates flexibles" de KAYAK i perquè l'he de tenir en compte si busco un vol de Bilbao a Tòquio Narita?

Principals 3 aerolínies que volen de Bilbao a Tòquio Narita

Puntuacions segons les valoracions dels clients de KAYAK

8,3
Qatar Airways
Puntuació total basada en 10.873 valoracions
8,3
Embarcament
8,2
Comfort
8,6
Personal
8,3
Oci
8,0
Règim
Valoracions de les aerolínies

Avantatges: "Very helpful and kind crew. On time boarding and departure."
Queixes: "If the crew cleaned the toilet more often and picked up trash from passengers and worked faster."

Avantatges: "Todo muy cómodo y amables"
Queixes: "El abordaje"

Avantatges: "El abordaje y descenso"
Queixes: "Que los asientos de dos pasajeros estuvieran un poco más separados y que el menú de entretenimiento no esté en el respaldo de los brazos porque molesta mucho al compañero"

Avantatges: "Gate agent gave us extra legroom after our trip to Australia in the crying baby section. No one's fault, but a difficult 14 hour flight. Thank you again for your kindness."

Avantatges: "All is well"
Queixes: "Everything is excellent"

Avantatges: "The flight crew/staff were professional and very helpful and accommodating to the passengers from check in to deboarding."
Queixes: "Seats were a little close, especially for a long flight, with meals. Tight fit to be maneuvering, literally rubbing elbows."

Avantatges: "Flight attendants were excellent, food service very good. If the service is so good in economy, I can't imagine how nice it would be to fly in business class. I would fly Qatar Airlines all the time if the price is right."
Queixes: "Economy row seats don't give you enough space for your legs between rows, but this is a systemic problem among airlines. You have to live with it or move up to business class."

Avantatges: "La mejor aerolínea, felicitar a la sobrecargo Viviana que se notó su profesionalismo ante mi persona."

Avantatges: "The food was good and many entertaining movies."
Queixes: "When first boarding the airplane and sitting in my assigned seat. There was terrible smell, the smell of vomit. I notified a crew member and she used a fragrance spray to help."

Avantatges: "Crew was very helpful for everything"

Queixes: "Me demoraron el abordaje por una batería que tenía en mi maleta facturada, 40 minutos antes de que salga vuelo, demorandome 25 minutos en atenderme para decirme que debo dejarla o declararla pero que no tengo tiempo de hacerlo o perdería el vuelo. Y ahí quedó mi batería. La comida más variada"

Avantatges: "la atencion de la tripulaciono fue muy atenta, el entretenimiento excelente, el embarque organizado"
Queixes: "la salida se retraso, y el espacio es algo reducido, la sensacion de corriente de aire es muy elevada en general y sonora."

Avantatges: "Cabin crew attentive, cabin quiet, seats comfortable, rest rooms clean."
Queixes: "Hot food was luke warm, portions skimpy."

Avantatges: "bien en general"
Queixes: "el trayecto, intenta hacerlo mas rápido y una conexion adecuada"

Avantatges: "a la vuelta habia sitio y se venía comodo, el personal de vuelo agradable"
Queixes: "puntualidad, y el vuelo fue muy muy largo , el tramo de shanghai a doha se hizo eterno, 11 horas o mas"

Queixes: "La puntualidad. Hubo un retraso y perdimos conexión , un desastre en in viaje de trabajo , tiempo irrecuperable"

Queixes: "Atención al cliente: en el tramo Doha-Nairobi pedí un cambio de asiento porque el compañero de fila estaba borracho (subió borracho y empezó consumir alcohol antes de despegar el vuelo), y me enviaron a un asiento incómodo, aún cuando cuando les dije que sufro de discapacidad en una pierna"

Avantatges: "seat was great"
Queixes: "flight attendant should be nicer"

Avantatges: "The staff at Qatar Airways did everything they could to make this flight one of the most enjoyable of my entire life. The food was well prepared and exceeded my expectations. I also enjoyed that the food was served at times that minimized the impact of the time change."
Queixes: "The movie and TV options were impressive; however, in-flight WiFi and power would have been convenient and improved the entertainment on board the flight."

Avantatges: "Flight was 80% empty, but it was amazing anyway, slept through most of it"
Queixes: "Staff constantly woke me up for snacks and drinks, which is good on one hand but I was sleeping so deep that it was a bit annoying."

Avantatges: "Nice airplane, great crew."
Queixes: "Beef stroganoff was terrible"

Queixes: "Narrow 2x2 sleeper seats are really narrow and feel much too close to one another. ."

Avantatges: "So many movies to spend flight time with great crew"
Queixes: "There are couple things. First of all, it was cold almost for everyone: everyone used a blanket, and some people asked for a second blanket. Secondly, I think that if this airline became the best airline in 2017, staff should care about their passengers’ stuff more than they do, so backpacks or suitcases don't lose parts or get crushed during flights. When I got my backpack back, I thought that someone had used it to play football. My backpack had lost some parts, and some pieces of it were torn!"

Avantatges: "Service basically. For such a long haul flight they did everything they could to make it comfortable."
Queixes: "They could have checked the bathrooms more often as trash bins were very full."

Avantatges: "Crew was very friendly"

Avantatges: "Comida excelente tanto en Business como en la sala VIP en Doha (desayuno a la carta)"
Queixes: "Embarque del segundo vuelo en autobús..."

Avantatges: "Comida excelente tanto en Business como en la sala VIP en Doha (desayuno a la carta)"
Queixes: "Embarque del segundo vuelo en autobús"

Queixes: "Ord to Doh: People kept window blinds open all through 15 hour flight Flight temperature kept very warm"

Avantatges: "The bag with socks and toothbrush with paste was a nice touch. The flights operated on time! The seats were fairly comfortable for coach class."

Avantatges: "Puntualidad, comodidad"
Queixes: "El aire acondicionado estaba muy fuerte y aunque te quejes no lo bajan"

Avantatges: "Un vuelo tranquilo y agradable, y la atención de la tripulación excelente. Lo único malo la comida. Muy difícil dormir a no ser que tengas delante salida de emergencia"

Avantatges: "Buena atención, buen vuelo, la comida bien. Nada que objetar"

Avantatges: "Great Staff"
Queixes: "Asian Vegetarian meals needs some improvement. Lack of Africans as part of the crew."

Avantatges: "The flight crew are all amazing and provide excellent customer service."
Queixes: "No complaints."

Queixes: "Todo súper bien"

Queixes: "Todo súper bien"

Queixes: "Súper bien"

Avantatges: "La mejor atención, buena comida, comodidad, confiabilidad, pilotaje, tranquilidad"
Queixes: "Podrían tener más películas con subtítulos en español, jugos mas conocidos y la música mejor organizada para búsqueda"

Avantatges: "the crew as more customer friendly, and it appeared they really take care of customer, not just put some words on paper."
Queixes: "i have requested the child meal on the web site and also requested the seat preferences, however when i boarded the flight, i came to know that they have only honored the seat preferences but not the food. on the serving menu, the veg option was available but we informed that the veg is available only if we have requested it on the web site, i had to survive with add-on food but not the real meal. crew were struggling to serve food for us."

Avantatges: "Vuelo muy bueno con pocos pasajeros y todos los servicios excelentes."

Queixes: "Extremely small leg pitch"

Avantatges: "the attendants were always on top of things. One of best overall flights ever."

Queixes: "Seats are way uncomfortable and small"

Avantatges: "Flight attendant are very attending. Overall, excellent performance. love them and would fly again from Qatar Airways. Food was great and just the way we would like to eat."
Queixes: "Some Cabin Crew are RUDE fromEven though Cabin Crew manage to gave us what we preferred to eat. They are the best. Doha -Kathmandu. They treated some senior citizens passengers who wouldn’t understand english with some disrespect. In addition, we had some problem with meal that was pre-ordered. It was probably system glitch but our meal selection wasn’t registered and Crew didn’t have idea about our meal."

Avantatges: "Wonderful airline! Very nice and friendly staff. I will fly with them again."

Avantatges: "Service was on point. The crew was very helpful."

Avantatges: "El avión muy cómodo, limpio y todo funcionaba ok. El personal muy amable."
Queixes: "Nada."

Avantatges: "Arrival and departure is on time treatment is excellent very courteous For all category of passenger"
Queixes: "South Indian food may. Made available"

Avantatges: "Qatar business es la mejor con diferencia"

Avantatges: "Asientos cómodos"
Queixes: "Mejor comida"

Avantatges: "Seats were very comfortable. Plane interior was in new condition, including electronic window shade tinting."
Queixes: "Staff was not particularly warm or attentive. Was never offered more to drink, and after asking for more wine was ignored."

Avantatges: "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Queixes: "La comida horrible . No se limpian los baños"

Avantatges: "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Queixes: "Nothing"

Avantatges: "Overall a nice and good flight"
Queixes: "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Avantatges: "Pumpkin soup instead of a heavy entree was welcome and tasty. Breakfast yogurt portion was generous, the granola less so. Accompaniments were good. Butter was not ice cold, thank goodness."
Queixes: "Inbelievably chaotic boarding process for Kili to Dar leg. No boarding lanes so had to fight through the crowd. Was able to observe cleaning process at Dar stop, which was cursory and am sure there was no cleaning of seats of those who boarded at Kili."

Avantatges: "Comfort"
Queixes: "Internet"

Avantatges: "Nice crew, good food."
Queixes: "Both bathroom were not working in business class area."

Avantatges: "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Queixes: "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Avantatges: "Desde la comida hasta los asientos. Todo buenisimo"
Queixes: "Mejorar las peliculas, un poco antiguas"

Avantatges: "La tripulación muy gentil"
Queixes: "Nada"

Avantatges: "el vuelo se ha cancelado y no nos han dado explicaciones"

Avantatges: "Impressive service... amazing crew, very friendly and professional"

Queixes: "Me cambiaron la ruta vía Paris ampliando 2 horas mi escala"

Avantatges: "Loved the smooth ride."
Queixes: "Bathroom was pretty nasty"

Queixes: "No todas las películas tienen subtítulos."

Avantatges: "En Amsterdam cambiaron de puerta de embarque varias veces. Al salir del primer vuelo Bilbao Amsterdam nos dijeron la B30; alli no era y en los monitores vimos la B06; luego al ver que 30 min antes de salir nadie se movía en el embarque. Vimos que se cambió a la B34. El vuelo se retrasó 20min."
Queixes: "Ya que existe la app de KLM debería actualizar la puerta de embarque para evitar confusiones y stress. Y siempre la megafonía de los aeropuertos. No comprendo que con todos los adelantos que hay en audio, sigamos escuchando tan mal las megafonías y aquellos que hablan tengan tan mala dicción."

Avantatges: "La tripulación"
Queixes: "No sé"

Avantatges: "Todo"
Queixes: "No sé"

Avantatges: "the crew was wonderful, we got a nice Wrap and water, wine or coffee for free, not all airlines serve it anymore, we were on time and I got whatsapp message with updates of the flight"

Avantatges: "El abordaje deberían hacerlo de una manera más ordenada. Los sobrecargo no son para nada amables, ven a las a los pasajeros con difucultades y no son ejecutivos en ayudar o resolver inconvenientes. El avión muy incómodo, muy poco espacio. La comida de bune sabor pero escasa."
Queixes: "La amabilidad de los sobrecargos, No son para nada amables, lucen aburridos de su trabajo como que no lo disfrutan. El abordaje es lento y desordenado, no ayudan a que los pasajeros se acomoden y sus maletas, antes lo hacían. Perdieron mi equipaje de ida y de venida. NAdie responde."

Avantatges: "La actitud de la tripulación"
Queixes: "Los asientos muy incomodos y las pantallas del respaldo obsoletas y no se aprecian las imágenes"

Avantatges: "Crew were great"
Queixes: "Refreshments"

Queixes: "Staff rude and short"

Avantatges: "La atención"
Queixes: "Comida"

Avantatges: "La atención fue muy buena"
Queixes: "Los asientos y q en vuelos cortos den algún aperitivo o algo de comer o beber"

Avantatges: "La atención"
Queixes: "Los asientos"

Avantatges: "La tripulación excelente pero nos mojamos un poco al subir al avión desde el bus."

Avantatges: "Service is awesome. Food is great."
Queixes: "People with short connection are affected by the 15 to 25 minutes delay."

Avantatges: "Checkin 1a at Schiphol had long lines, and no seperate counters for just bag drop. My family and I had to wait for 50 mins, to do a bag drop which in,y lasted 1 min! Flight was delayed, without proper announcements."
Queixes: "Seat pitch could've been more. At least let us know via Whatsapp that the plane is delayed, or at which belt the bags would come out. This basic info was lacking."

Queixes: "Muy bueno"

Queixes: "Todo bien"

Avantatges: "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."

Avantatges: "Muy amable la tripulación y la limpieza del avión a pesar de haber subido en una escala"

Avantatges: "KLM was a great experience compared to Airitalia. The food was good, the flight attendants were very helpful."

Queixes: "Larger meals."

Avantatges: "El.asiento y las peliculas eran buenas!."

Avantatges: "La comodidad, comida y variedad de peliculas!"

Avantatges: "KLM perfecto todo muchas gracias"
Queixes: "Pegasus retrasó su vuelo en stambul y tuve que realizar todo el procedimiento nuevamente"

Avantatges: "Fue un vuelo cómodo y muy sencillo de realizar."
Queixes: "Estuvo demorado casi 40 minutos y al momento de recoger equipaje también se demoró 25 minutos en comenzar a entregar maletas."

Avantatges: "El crew abordo es algo frío pero siempre es muy cordial y responsable. Fue un vuelo a tiempo y rápido, pude llegar a mi conexión sin problema. Pedí menú vegetariano y lo cumplieron a la perfección."
Queixes: "En Kayak habia pagado un extra para elegir asiento, pero no me lo reservaron a la hora de hace rato check in online, les recomiendo que no lo paguen y hagan check in las 30 hrs antes señaladas y elijan lugar o paguen el extra directo en la página de KLM."

Avantatges: "Amabilidad personal vuelo. Amplitud asientos."
Queixes: "Perdimos la conexión por un retraso en el vuelo y tuvimos que hscer cola durante horas para cambiar el vuelo y tuvimos que budcarnos el hotel por nuestra cuenta. Fatal servicio de klm en schipool."

Avantatges: "Nothing to mention"
Queixes: "Crew was rude when I asked if there was a vegetarian option for the snack. I did request special meals for the trip. Even if they did not have a vegetarian option, they don't need to be rude!! Boarding was ridiculous. we were supposed to form a line and wait. Would have been a lot better if they boarded by seat numbers. Also they made me check in my fairly small and light carry on bag resulting in its contents arriving broken!"

Queixes: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Queixes: "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Queixes: "Avión viejo y sin poder cargar usb"

Avantatges: "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Avantatges: "Staff very pleasant"
Queixes: "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Avantatges: "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight."

Avantatges: "Comida, servicio, Condiciones durante el vuelo"
Queixes: "Mal manejo de equipaje, maleta abierta y con prenda robada, retraso en el vuelo"

Avantatges: "La tripulación me atendió muy bien"
Queixes: "La comida"

Avantatges: "La tripulación fue genial!!"
Queixes: "La comida debe mejorarse (no en cantidad sino en calidad),"

Avantatges: "Upgrade was easy! Crew was beyond exceptionable! Can’t wait to fly again, guys!"

Avantatges: "There is a nothing to mention that was memorable or comfortable."
Queixes: "I asked for an upgrade as we are on our honeymoon. The ground staff only wanted to get us on the plane and not try in anyway to recognize us. Our seats were very poor quality, you should immediately replace them! I would have rather stood than sit on the flight. The in flight entertainment is so poor. Absolutely disappointing especially with the head sets not working because of poor ports of connection. The food was absolutely tragic. You should fire your catering company. I expect more from your airline and I was disappointed all the way through. I hope you can provide my wife and I better service and an upgrade when we fly back to Washington DC on Flight AF 0054 from CDG to IAD. I work in the luxury hotel sector, and even the door men and room attendants have more autonomy to wow our guests. Flying AF does not want me to spend any more money with your airline in the future."

Queixes: "The Premium Eco seats are a catastrophe. They don't recline: the seats only slide down slightly but the upper part of your body doesn't move much. This makes for a poor experience, especially on a night flight. Except if you need the extra width, Eco has better value."

Queixes: "Entertainment system was not working on all seats"

Avantatges: "La tripulación muy amable y preparada para cualquier tipo de problema"
Queixes: "mis maletas no llegaron en mi mismo vuelo una falta de respeto ademas me abrieron las maletas y me sacaron cosas con la excusa de control de aduanas."

Avantatges: "Very friendly crew"
Queixes: "In-flight system had some errors"

Queixes: "La falta de informacion en el aeropuerto es nula. Han cambiado 5 veces la hora de salida y hasta que no llevaba 2 horas de retraso no ha aparecido nadie en el mostrador de embarque. Y luego han cambiado 3 veces la puerta de embarque"

Queixes: "Revisar los asientos. El mio no se reclinaba"

Avantatges: "Me devolvieron"
Queixes: "Dando consulta de los requisitos"

Avantatges: "I've never been on a flight with such narrow seat and thin cushion. There was no entertainment offered for the almost 4 hour flight. There was no means of charging any electronic gears. The airplane seems to be 30 years behind time. Crew was unfriendly and smiling faces are not part of the uniform."
Queixes: "Very narrow seats and thim cushion. No entertainment offered an do means of recharging electronic devices."

Avantatges: "La tripulación"
Queixes: "La espera en el abordaje"

Avantatges: "La comida"
Queixes: "Todo ok"

Avantatges: "Entertainment system"
Queixes: "Awoke to find ill man laying on floor in aisle next to me with oxygen. Shortly after... Passenger in seat near man on floor (diabetic but no one tells us anything) needs to lay across four seats with oxygen for heart issues for remainder of trip with staff and doctor on board nearby. Nevdr informed what was happening, never offered to move our seats or move iIl passengers. Glad all turned out ok. Could have given them more privacy and better informed other passengers."

Avantatges: "Comida aceptable"
Queixes: "Que la aerolínea no cobre el equipaje a chequear, es ilógico realizar un viaje a otro continente por más de 20 días y llevar solo un equipaje de mano"

Avantatges: "Tripulación agradable"
Queixes: "No hay nada que hacer. No se puede escuchar o ver películas"

Avantatges: "La tripulación muy amable"
Queixes: "Cancelaron el vuelo y mo dieron explicaciones"

Avantatges: "El vuelo estuvo puntual"
Queixes: "Entretenimiento y orden al subir al avión"

Queixes: "We didn’t travel to Detroit... we were re-routed 3 times and our luggage is lost, some really helpful ppl along the way (thankfully) and some really crummy ppl too... no in between... still not to our destination"

Avantatges: "Crew was attentive. Timings were spot on."
Queixes: "Virtually no information at boarding which made everybody just make a huge line. Boarding they a bus, it was raining and we got wet."

Avantatges: "La tripulación tenia mal trato, el abordaje nos tuvieron 40 minutos haciendo cola skn poder ingresar en vez de que nos llamen cuando tengamos que pasar."

Queixes: "La puntualidad"

Avantatges: "Crew was ok and servicial"
Queixes: "Food and reception at door of boarding"

Queixes: "Llevabamos libres los 3 asientos de delante, se cambio un adolescente al que la tripulación trataba como un rey, perjudicandonos ya que levantaron los reposabrazos de los asientos para que fuera tumbado impidiendonos a nosotros la ya dificil movilidad durante el vuelo de mas 11 horas."

Avantatges: "The schedule and timing"
Queixes: "The airport, some of the crew, the aircraft seats, the entertainment system"

Avantatges: "La atención de la tripulación. El personal asiático de mostradores es realmente divino."
Queixes: "El personal de Air France para la fila antes de Revisión de visado es elitista, grosero y discriminatorio. Se burlan y hablan en francés creyendo que los turistas no entendemos. Me siento muy decepcionada de la atención. Pesaron mi bolso de mano de manera aleatoria y me cobraron 100 euros por 3 kg."

Avantatges: "Excelente atención"
Queixes: "El abordaje fue muy lento."

Queixes: "Todo bien"

Avantatges: "El personal del avión"
Queixes: "Espacio asientos"

Avantatges: "La puntualidad."
Queixes: "En este vuelo todo fue perfecto, desde el embarque hasta la salida del avión."

Avantatges: "Servicio a bordo impecable"
Queixes: "Mejorar cartelera de películas"

Queixes: "El proceso de Check-in es muy complicado. El avión está demasiado viejo"

Avantatges: "Tiempos y la atención personal."
Queixes: "Tener asiento en pasillo o ventana, pero no enmedio"

Queixes: "Algo de entretenimiento no hay nada"

Queixes: "Surprised one flight that from what it looked to be, once flight took off a older couple came out of the cockpit are and took a seat in business class. I thought I had seen someone in civilian clothes setting in a area right behind the pilots chair. They did return to cockpit area near end of flight"

Avantatges: "Left on time. No turbulence."

Avantatges: "The crew"
Queixes: "Seats! They were too small!"

Avantatges: "The crew was friendly!"
Queixes: "Once again no vegetarian options."

Queixes: "The food was mediocre. Flying La Compagnie in the past was a much better food experience."

Queixes: "Boarding at CDG was awfully slow"

Avantatges: "Incómodo Equipaje perdido"
Queixes: "Comodidad Sistema entretenimiento Comida Seguimiento del equipaje"

Avantatges: "Excelente todo"
Queixes: "La app de airfrance play nunca funciono"

Avantatges: "El vuelo definitivo fue puntual"
Queixes: "El viaje fue por Joon, el vuelo inicial fue cancelado ya en sala. Nos respondieron con la reprogramación. Debieron notificar a tiempo la cancelación, creo que hubiese sido menos difícil, ya que nos tocó salir de sala para volver a los mostradores."

Avantatges: "Personal agradable"
Queixes: "En Florencia faltan las mangas para subir al avión"

Avantatges: "atencion muy buena, muy amable"
Queixes: "no hay entretinimiento a bordo"

Avantatges: "El servicio al cliente"
Queixes: "El aterrisaje"

Avantatges: "Excelente trato"
Queixes: "Todo excelente"

Avantatges: "Excelente trato"
Queixes: "Todo bien"

Avantatges: "Vuelo a tiempo"

Més informació sobre Qatar Airways

Reserva vols barats de Bilbao a Tòquio Narita

Ofertes recents de vols d'anada i tornada

27/11
dv.
1 escala
Diverses aerolínies
32h 25min
BIO - NRT
4/12
dv.
1 escala
Diverses aerolínies
19h 20min
NRT - BIO
27/11
dv.
2 escales
KLM
31h 50min
BIO - NRT
4/12
dv.
2 escales
KLM
18h 45min
NRT - BIO
10/2
dc.
2 escales
Air France
37h 25min
BIO - NRT
19/2
dv.
2 escales
Air France
32h 05min
NRT - BIO
19/11
dj.
2 escales
Qatar Airways
26h 55min
BIO - NRT
26/11
dj.
2 escales
Qatar Airways
32h 25min
NRT - BIO
10/2
dc.
1 escala
Diverses aerolínies
18h 55min
BIO - NRT
19/2
dv.
1 escala
Diverses aerolínies
19h 20min
NRT - BIO
14/2
dg.
1 escala
KLM
18h 55min
BIO - NRT
18/2
dj.
1 escala
KLM
37h 00min
NRT - BIO
27/11
dv.
1 escala
Diverses aerolínies
32h 25min
BIO - NRT
4/12
dv.
2 escales
Diverses aerolínies
18h 45min
NRT - BIO
14/2
dg.
1 escala
KLM
32h 25min
BIO - NRT
18/2
dj.
1 escala
KLM
37h 00min
NRT - BIO
10/2
dc.
1 escala
Diverses aerolínies
18h 55min
BIO - NRT
19/2
dv.
2 escales
Diverses aerolínies
18h 45min
NRT - BIO
14/2
dg.
1 escala
KLM
18h 55min
BIO - NRT
18/2
dj.
2 escales
KLM
37h 50min
NRT - BIO
15/11
dg.
2 escales
Diverses aerolínies
31h 50min
BIO - NRT
29/11
dg.
1 escala
Diverses aerolínies
19h 05min
NRT - BIO
14/2
dg.
1 escala
KLM
18h 55min
BIO - NRT
18/2
dj.
2 escales
KLM
32h 05min
NRT - BIO
15/11
dg.
2 escales
Diverses aerolínies
31h 50min
BIO - NRT
29/11
dg.
1 escala
Diverses aerolínies
19h 05min
NRT - BIO
15/11
dg.
2 escales
Diverses aerolínies
31h 50min
BIO - NRT
29/11
dg.
1 escala
Diverses aerolínies
19h 05min
NRT - BIO
14/2
dg.
2 escales
Qatar Airways
24h 30min
BIO - NRT
18/2
dj.
2 escales
Qatar Airways
44h 35min
NRT - BIO
15/11
dg.
2 escales
Diverses aerolínies
31h 50min
BIO - NRT
29/11
dg.
2 escales
Diverses aerolínies
42h 45min
NRT - BIO
14/2
dg.
2 escales
Qatar Airways
24h 30min
BIO - NRT
18/2
dj.
2 escales
Qatar Airways
44h 35min
NRT - BIO
15/11
dg.
2 escales
Diverses aerolínies
31h 50min
BIO - NRT
30/11
dl.
2 escales
Diverses aerolínies
18h 45min
NRT - BIO
15/11
dg.
1 escala
KLM
32h 25min
BIO - NRT
30/11
dl.
2 escales
KLM
18h 45min
NRT - BIO
23/12
dc.
1 escala
KLM
18h 55min
BIO - NRT
5/1
dt.
1 escala
KLM
19h 15min
NRT - BIO
Més resultats

Ofertes recents de vols només d'anada

5/11
dj.
2 escales
Qatar Airways
26h 55min
BIO - NRT
5/11
dj.
3 escales
Diverses aerolínies
39h 10min
BIO - NRT

Cerca per escales

Cerca per aerolínia
*
Els preus són per persona, per bitllet electrònic, i inclouen totes les taxes i els impostos en EUR.

Fem tot el possible per obtenir els preus correctes, tot i que no els podem garantir.

Aquesta és la raó:

No som el venedor
A KAYAK no fixem els preus. Per tant, no podem garantir els productes que altres empreses venen.

Nosaltres recollim un munt d’informació per a tu.
El nostre servei et permet comparar centenars de llocs web de viatges en una única cerca. En aquest sentit, KAYAK és un motor de cerca i no garantim els preus que trobem.

Per què els preus no són sempre exactes?
Els preus dels bitllets d’avió, de les habitacions d’hotel i dels cotxes de lloguer canvien a sovint. També pot passar que moltes persones estiguin provant de reservar el mateix producte alhora. Per tant, de vegades és possible que els preus ja no estiguin disponibles.

Si tens més preguntes o si has trobat errors en els preus
Envia’ns un i un membre del nostre equip es posarà en contacte amb tu al més aviat possible.

^
Les tarifes que apareixen inclouen tots els impostos i les taxes pel que fa a la classe econòmica i han estat trobats pel proveïdor en les últimes 72 hores. Les places són limitades i pot ser que no estiguin disponibles per a tots els vols ni totes les dates. Les tarifes estan subjectes a canvis i pot ser que no estiguin disponibles per a tots els vols ni totes les dates de viatge. Algunes companyies cobren taxes addicionals per l’equipatge extra facturat. Consulta la pàgina de la companyia.
-
1
  • Anada i tornada
  • Anada
  • Múltiples destinacions
  • Generador de viatges
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
  • Diverses
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe