Troba vols barats de Màlaga a Palma de Mallorca

AGP - PMI

Troba vols barats de Màlaga a Palma de Mallorca

Anada i tornada
Econòmica
Màlaga (AGP)
Palma de Mallorca Son Sant Joan
dv. 5/3
dv. 12/3
Qualsevol mes
Compara altres webs amb KAYAK |
Cerca a centenars de webs de viatges alhora per trobar ofertes de vols a Palma de Mallorca

Informació útil

Temporada baixa

Gener La millor època si no vols trobar massa gent amb una reducció del preu del 36 % de mitjana.

Temporada alta

Agost L'època més habitual per volar amb un augment del preu del 26 % de mitjana.

Mitjana de preu d'anada i tornada

57 € (preu mitjà en les últimes 2 setmanes)

Bona oferta, anada i tornada

60 € o menys

Bona oferta, només anada

39 € o menys

Quan és millor reservar un vol de Màlaga a Palma de Mallorca

Preu estimat d’anada i tornada
Preu mitjà per mes
Evolució dels preus dels vols a mesura que s’apropa la data de sortida

Els millors consells per trobar vols barats

  • Cerques un vol barat? El 25 % dels nostres usuaris ha trobat vols per a aquest itinerari per 32 € o menys només anada i 50 € o menys anada i tornada.
  • El vol més barat de Màlaga a Palma de Mallorca es va trobar, de mitjana, 89 dies abans de la sortida.
  • Reserva almenys 4 setmanes abans de la sortida per aconseguir un preu per sota de la mitjana.
  • Es considera temporada alta durant Juliol, Agost i Setembre. El mes més barat per volar és Gener.
  • Els vols que surten al matí són al voltant d’un 2% més cars, de mitjana, que els que surten al vespre/nit*.
*Mitjana dels preus més baixos mostrats en els resultats de cerca de KAYAK per a sortides en els pròxims 30 dies.

PMF per a la reserva de vols de Màlaga a Palma de Mallorca

Quines aerolínies ofereixen polítiques de cancel·lació flexible per als vols de Màlaga a Palma de Mallorca a causa de la COVID-19?

Quant de temps dura un vol de Màlaga a Palma de Mallorca?

Quants vols hi ha entre Màlaga i Palma de Mallorca?

Quines aerolínies ofereixen els vols més barats de Màlaga a Palma de Mallorca?

Quines aerolínies volen més sovint entre Màlaga i Palma de Mallorca?

Quin és el dia de la setmana més barat per volar de Màlaga a Palma de Mallorca?

Quins aeroports faré servir quan voli de Màlaga a Palma de Mallorca?

Com troba KAYAK preus tan baixos per a vols de Màlaga a Palma de Mallorca?

Com m'ajuda l'eina de predicció dels preus dels vols de KAYAK a triar el moment adequat per comprar el meu bitllet d'avió de Màlaga a Palma de Mallorca?

Quina és l'opció de KAYAK Mix per als vols de Màlaga a Palma de Mallorca?

En què consisteix l'opció de "dates flexibles" de KAYAK i perquè l'he de tenir en compte si busco un vol de Màlaga a Palma de Mallorca?

Principals 3 aerolínies que volen de Màlaga a Palma de Mallorca Son Sant Joan

Puntuacions segons les valoracions dels clients de KAYAK

6,9
Air Europa
Puntuació total basada en 3.211 valoracions
7,2
Embarcament
6,9
Comfort
7,6
Personal
6,3
Oci
6,5
Règim
Valoracions de les aerolínies

Avantatges: "Puntuales"
Queixes: "Agregar entretenimiento"

Avantatges: "tripulacion y horario y asiento"
Queixes: "me modificaron horario de aerolinea asociada y perdi el vuelo si compensacion ni nada!!!! tuve que comprar otro boleto"

Queixes: "Food options and number of times meals are served could be improved."

Avantatges: "Espacio entre los asientos aceptable"
Queixes: "El embarque fue un desastre. Demora por varias razones y una hora más en el avión porque buscaban a un pasajero que ya estaba dentro. Aún así no cargaron comida en el avión. Un desastre"

Queixes: "En ejecutivo es espectacular porque son aviones nuevos"

Avantatges: "Atencion"

Queixes: "Bien"

Queixes: "El viaje es acorde al precio del viaje, la comodidad y la comida es mediocre."

Avantatges: "El servicio de la tripulación"
Queixes: "La comodidad de los asientos"

Queixes: "La comodidad de los asientos"

Avantatges: "Nothing"
Queixes: "Better plane Leave on time.....almost missed my connection to NY Lost my bag"

Avantatges: "The only thing I liked was the company of the people sitting next to me on the flight and the fact that we arrived safely."
Queixes: "The service at the check in counter could have been better. The online booking should have clearly stated that there will be a additional charge for check in luggage The crew on the flight used my overhead storage for their own bags and I had to put my bag under my legs. I barely fit in the seat"

Avantatges: "Vuelo excelente. Recibí buen trato, cubrieron mi alimentación y estuvo a tiempo. Conectó en tiempo con los otros vuelos."

Avantatges: "The plane was delayed 1hr and 30 minutes and I have to run to catch the connecting flight. I had to ask people to let me pass them at the police control in foreign country"

Queixes: "No AC"

Avantatges: "Lo normal"
Queixes: "No hacer perder los vuelos a sus pasajeros ya que tenia que vilar ayer y me cerraron la puerta en la cara xdocpor una demora con la policia me demoré y robaron 150 € por cambiarme el billete cdo nonera mi culpa. Deben tratar mejor al pasajero. Ya que el avion estaba aun con la manga colocada."

Avantatges: "GOOD SPACE FOR THE LEGS, AND COMFORTABLE SEAT"
Queixes: "SINCE I WAS SEATING IN THE BACK SEAT, IT WAS REALLY HOT, NO AC COMING OUT OF THE LAST ROW OF VENTS"

Queixes: "Nada todo excelente"

Queixes: "Poca la comida y bebida y los asientossuj justos"

Avantatges: "Todo ok, fácil y rápido."
Queixes: "Dar agua en los vuelos, que mínimo.."

Queixes: "Retraso de 90 minutos. Mala organización. Esperando en cola de pie sin información. Falta de personal para la entrada al avión."

Queixes: "La comida podria ser mejor"

Queixes: "Después de esperar para desembarcar en último lugar como nos habían avisado, no me trajeron el carro del bebé a la puerta del avión como es la normal general en Milán con air europa, por lo que le tuve que ir cargada con dos niños y las maletas hasta encontrarme el carro tirado en el suelo"

Avantatges: "La puntualidad de los vuelos"
Queixes: "LOs asientos son muy justos, hay que pagar por algo mejor... antes solo escogías 48 horas antes sin cobro.... además que no le llegó y una maleta"

Queixes: "check in was slow"

Avantatges: "La rapidez de embarque y lo rápido del vuelo"
Queixes: "El precio de la comida es excesivo"

Avantatges: "Seats in business class are good. Food also good"
Queixes: "Chaotic boarding in Lima. Web boarding passes are changed when boarding, creating a 10 minutes unnecessary queue at the gate. Lima VIP lounge rather poor"

Avantatges: "Crew was quite polite and sympatic"
Queixes: "The aircrafts is very old and small for all the passengers they put inside, and the food is really bad in quality and taste."

Queixes: "Salir a tiempo"

Queixes: "Don’t sit on the isles seat. I kept getting bumped by the staff with no apology. One male flight attendant kept bumping my arm just about every time he passed by. Made no attempt to avoid my arm or shoulder. I got pretty pissed by the third bump."

Avantatges: "Comfortable seats from the good old days on board B 737"

Avantatges: "Nada"
Queixes: "Aterrizamos tarde, más de 20 minutos de traslado con el avión por las pistas. Después el autobús tardo otros 20 minutos.... Es horrible el vuelo bcn-mad no me vuelven a ver. Y el problema es mio por volar con ellos. Que no te engañe el precio. Te lleva dos horas un vuelo que con iberia son 50 minutos"

Queixes: "Todo bien"

Queixes: "Delayed first leg, missed connection 3 hours delayed AND they lost my baggage"

Avantatges: "Ningún problema con el vuelo."
Queixes: "No tuve ningún problema"

Queixes: "It is an airline that deceives you"

Avantatges: "Embarque rápido"

Avantatges: "Air Europa es una gran compañía.Todo el vuelo ha sido genial."
Queixes: "Nada"

Queixes: "No clear advice about extra luggage fees In Miami I got help and paid $100 In Madrid, I tried to purchase the extra luggage on line. The website gave me an error. Once at the counter the person helping me there could not help either. I was charged $150 since the purchase was not done on line. I requested a supervisor: denied! My last trip with air Europa!!!"

Avantatges: "The crew was helpful and friendly. The craft was pretty quiet.with plenty of amenities."
Queixes: "I reserved seats at purchase but the air Europa app did not recognize my seat selections and we ended up being seated at random. The boarding was just line up and board there wasn't any announcing or organizing by row or otherwise. We eventually all got on and ended up at the same place, it was just chaotic."

Queixes: "My United flight was five hours delayed and I was going to miss my Air Europa flight. I called to see if I could switch flights but that was absolutely not an option and I had to buy a new one way ticket. I would’ve paid the difference, if there was one, but that wasn’t an option."

Avantatges: "El personal atento y buen entretenimiento"
Queixes: "La comida un poco soso y los asientos algo incomodo (para un vuelo de 12 horas)"

Avantatges: "Great food"
Queixes: "Economy is cramped for 6’3” passenger"

Avantatges: "Modern clean plane, excellent crew"
Queixes: "Flight was delayed but no announcements were made"

Avantatges: "El personal fue atento, pero hubo un retraso de 30 minutos"

Avantatges: "Todo fue correto, lo normal!.."
Queixes: "El avion pequeño!, el aire acondicionado insuficiente, sudando como pollos."

Queixes: "Boarding time notification and check luggage’s cost"

Avantatges: "Boarding"
Queixes: "Entertainment"

Avantatges: "Vuelo en hora"

Queixes: "Salió tarde y cambiaron varias veces de puerta de embarque"

Avantatges: "Embarque bien"
Queixes: "La puntualidad, los retrasos"

Avantatges: "Barato"
Queixes: "Horario"

Avantatges: "Asiento no muy confortable. No se reclinaba"
Queixes: "Mejorar confort asientos"

Avantatges: "overbooking, me dejaron fuera"
Queixes: "overbooking, me dejaron fuera"

Avantatges: "Asientos incómodos"
Queixes: "Asientos"

Avantatges: "El servei de les tripulants."
Queixes: "La puntualitat"

Avantatges: "Buena atención y proceso de embarque"
Queixes: "Es complicado en el check in tener dos asientos juntos si no es pagando. Y hoy en el aeropuerto nos han dejado con el bus en una puerta donde no funcionaba la escalera mecánica y no había ascensor con lo que todo el mundo incluidas personas mayores tenían que cargar las maletas a mano y subir carg"

Avantatges: "La rapidez"
Queixes: "La comodidad"

Avantatges: "El trato con el personal"
Queixes: "Si quedan vacíos asientos con más espacio poder ocuparlos"

Avantatges: "La tripulación súper amable y llegamos antes de lo previsto"

Avantatges: "tripulación"
Queixes: "Si el vuelo se retrasa que se avise antes"

Avantatges: "La amabilidad de la tripulacion"
Queixes: "Asientos algo gustos"

Avantatges: "Nuevos asientos Slim"
Queixes: "Espacio entre asientos"

Avantatges: "In a 2:20 hours flight, we landed 30 minutes in advance!!!"
Queixes: "The boarding process in Barcelona airport."

Avantatges: "Nada especial"
Queixes: "La puntualidad. El vuelo se retraso 3 horas!!!"

Avantatges: "Todos muy atentos y siempre atentos a los clientes"
Queixes: "El proceso de abordaje fue eterno, por más que el personal puso lo mejor de ellos fue larguísimo y atraso el vuelo"

Avantatges: "El capitán era genial, dio un discurso de bienvenida con total buena onda que despertó el aplauso de los pasajeros."
Queixes: "Nada, hemos hecho un viaje por Europa en familia y hemos tomado 5 o 6 vuelos todos en compañias low cost. Despues deceste vuelo lamento no haber elegido mas veces a Vueling."

Avantatges: "Me gustó mucho la forma de hablar del piloto! para una persona como yo, con miedo a volar, la forma en la que el piloto se presenta y explica el vuelo es muy importante y el hombre que pilotaba el avión se mostró muy simpático. Ojalá todos los pilotos tuvieran su don de gentes. Aterrizaje suave tambien."
Queixes: "Ni siquiera te dan un café sin tener que pagar... y en 4 horas de vuelo creo que es lo mínimo que podrian ofrecerte."

Avantatges: "Puntual"

Avantatges: "Nada"
Queixes: "Retraso"

Avantatges: "Me dejaron adelantar mi hora de vuelo en la puerta de embarque."
Queixes: "Nada."

Avantatges: "Personal atento. Finger a la salida y a la llegada"
Queixes: "Unos minutos de retraso. Muy poco espacio para la piernas"

Queixes: "No dieron ni agua"

Queixes: "2 horas y media de retraso, sin que las condiciones ambientales fueran desfavorables"

Avantatges: "Tuvimos 2 horas y cuarto de retraso. Atención al pasajero: cero. Solo una sincera disculpa del comandante del avión."

Avantatges: "Todo perfecto"

Queixes: "Malo"

Avantatges: "Muy buen vuelo excelente atención de seguro digo volando con Vueling"

Avantatges: "Que llego en el tiempo estimado y las azafatas muy amables"
Queixes: "Que se demore el avión y que kayak me mande 500 mails con los cambios de horario"

Avantatges: "Puntualidad"
Queixes: "Muy pequeños y duros los asientos"

Queixes: "El vuelo se retrasó, el personal sin experiencia y dicho por ellos estaban de guardia, mal servicio"

Avantatges: "Aterrizaje suave y despegue puntual"

Avantatges: "Espacio de asientos infimos, lo demas todo ok, llegamos media hora antes de lo previsto, embarque rapido."
Queixes: "Asientos muy incómodos por el mínimo espacio disponible para las piernas"

Avantatges: "Hemos estado dos horas y media esperando para salir. No teníamos información de ningún tipo. El personal de tierra de bastante mala educación. Una vez embarcados, el trato genial."
Queixes: "El avión debería haber salido a las 20.25 y realmente ha salido a las 22.55."

Avantatges: "Aviones nuevos y bonitos"
Queixes: "Tuvo un retraso de casi 45 minutos para despegar de Madrid"

Avantatges: "Todo ok. Menos de una hora. Todo on time."

Queixes: "Muy poco espacio entre asientos"

Avantatges: "vuelo on time"
Queixes: "Personas como yo , no es posible sobrevivir mas de una hora en los asiento con la distancia de que disponen"

Avantatges: "el vuelo muy puntual"
Queixes: "Sin espacio entre asientos"

Avantatges: "el vuelo salió en hora. servicio agradable y aterrizaje sin problemas"
Queixes: "los asientos cada vez son más estrechos. para viajes largos es muy incómodo."

Avantatges: "vuelo cómodo, aunque con un poco de retraso. aterrizaje perfecto"
Queixes: "los asientos cada vez tienen un espacio más estrecho"

Avantatges: "todo normal y sin demora"
Queixes: "No emplee servicio catering"

Avantatges: "El producto ofrecido es más que aceptable para la relación precio/ producto"
Queixes: "Considero que los pasajeros con tarifa óptima deberían tener acceso prioritario como en otras low cost"

Avantatges: "El vuelo salió en horario."
Queixes: "Los asientos están muy gastados, aún en aviones de Vueling que tienen 3-4 años de antigüedad solamente."

Queixes: "Nos hicieron cambiar de puerta de embarque 2 veces y salió el vuelo tarde y llego a las 8:15pm en lugar de las 7:20pm"

Queixes: "Chek in muy desorganizado."

Queixes: "Vuelos con retreso"

Avantatges: "Estupendo y tranquilo vuelo. Aterrizaje impecable."
Queixes: "Los asientos cada vez con menos espacio."

Avantatges: "Puntual tanto en la salida como en la llegada, personal agradable."
Queixes: "La comida era algo cara, y no hay mucho espacio entre fila y fila"

Avantatges: "Really smooth, comfort and easy"
Queixes: "Sanitising products free on plane, stewards using gloves"

Avantatges: "The crew was great and everything about the whole experience was wonderful."
Queixes: "Nothing"

Avantatges: "Excellent value."
Queixes: "Random seating allocation is a farce."

Avantatges: "No"
Queixes: "This company Son unos malditos ladrones Me cago en la madre que los pario"

Avantatges: "Checkin and security Quick passport control and luggage"
Queixes: "The plane was late, boarding process very slow, Lon wait to disembark"

Avantatges: "All but one crew member where excellent. But the one girl. Made it perfectly clear that the passengers where an annoying part of her job not a pleasure. She had a sour face on her all flight. Everyone was talking about her."
Queixes: "Seating is always uncomfortable on these short haul flights."

Avantatges: "On time - From Southend"
Queixes: "The extra charges at EVERY turn on a hellish web site that makes you never fly again"

Queixes: "The announcements made by the main air steward were mostly unintelligible due to a very strong Spanish accent."

Queixes: "Great attractions and clean descending"

Queixes: "flight landing"

Avantatges: "value"
Queixes: "food"

Queixes: "Boarding could have been quicker and better organised"

Avantatges: "Busy but efficient"
Queixes: "Waiting too long for baggage"

Avantatges: "Flight on time, luggage handling ok"
Queixes: "The long walk to and from the plane. The stupid trail down the steps into the cold and rain, across the tarmac then back up the steps into the plane. At Birmingham airport. Fine at Malaga no problem."

Queixes: "No visualitza massa q la facturació en tarifa bàsica cal fer-la entre les 24 i 2 hores abans de l’embarcament. El personal de terra molt amable, ens va assessorar a temps."

Queixes: "1hr 30 delay Gate change Queue moves Late baggage"

Avantatges: "The fact that the delay was on the screens early enough to go to the lounge"
Queixes: "Arriving into Dublin after 2.30 am"

Queixes: "NOTHING. I will never fly with Ryanair again. On the way to Malaga only one toilet was working, on the way back to Leeds I was told I'd only paid for my luggage one way and had to pay another 50 euros go get it back to Leeds. There was no food or cold drinks on the flight and we were delayed by an hour and half which meant my partner who came to pick me up had to pay £27 for parking. Ridiculous! So no, never again."

Avantatges: "Nothing"
Queixes: "40 minutes baking on the bus to take us to the aircraft, Lack of communication Disrespectful and bad attitude of the crew Paying £80 to put luggage in hold to be told as I didn’t report that my case was damaged when I arrived at 01:00 am (in the morning) with an onward journey of 2 hrs I could not now place a complaint! Despite having photographic evidence!! No tap water available - given ice and boiling water I am done flying with Ryanair"

Queixes: "Delayed , everything is nickel and dime"

Queixes: "Waiting for 2 hours at the gate at Malaga Airport before anyone turned up at the desk (would have been helpful to be able to ask someone what was going on) and then waiting over an hour & a half at Stansted Airport for our luggage to arrive at the baggage reclaim. Also the actual Ryanair plane was a mess, crumbs all over the floor & the seats, even used tissues."

Avantatges: "It took off roughly on time"
Queixes: "Boarding was slow, checking in was annoying (just lots of steps to be done with lots of ppl who don’t travel often and less helpful staff), and the plane smelled odd."

Avantatges: "Nothing"
Queixes: "We were not told the reason for the delay. We were not given an estimate of the length of the delay. No update information was given. We all understand there can be problems; but just tell us what they are? Then, we were all called forward to board, but I was still standing 45 minutes later in the queue. Let us wait in (relative) comfort in the terminal (restrooms, drinks, wider seats etc), don't start to board us ridiculously early."

Avantatges: "does not respond to normal standards - to little space seats can not move to the back"

Avantatges: "No frills basic flight, works perfectly for short flights."
Queixes: "Coming back to cold weather"

Avantatges: "Finding an affordable flight to allow the family to get away for a weeks holiday that would otherwise not be possible."
Queixes: "Having the family sitting separately on the flight as we were not able to afford to pay additional money to per book seats. But it was only a 2 hour flight so we coped. Think it would be a good idea if the airline didn’t just assume that because a child is 11 years old they are able to sit away from their parents. My son has additional needs and so although his chronological age is 12 years his developmental age is only 7/8 years so being sat away from his parents was very stressful for him. Maybe asking during booking if any of the party hav s additioonal needs would be a good idea."

Queixes: "When check in took place we were kept in a dark,cold,wet & windy covered area for about 10/15 minutes before being allowed to board the plane. This is really unacceptable in this day & age."

Avantatges: "With Ryanair, you can only really like the price and the people. To be fair though, m the toilet was clean.."
Queixes: "Our flight was scheduled to depart at 7.30 am, but was still refueling after an earlier flight at that time. In a way it was lucky that it was late; if it had been in time, we would have been queueing on the Stansted tarmac in the rain. As it was, the rain had just stopped while we waited at the foot of the aircraft stairs. We actually took off 45 mins late. The new, additional-cost priority boarding is a joke: almost everyone was a "priority". Several passengers didn't understand the long "priority" queue, so joined it only to be turned away at check-in."

Avantatges: "Excellent value for money!!!"

Avantatges: "Value for money"

Avantatges: "Smooth boarding and pleasant staff"
Queixes: "Paying extra to sit together"

Avantatges: "The Ryanair flight was on time and reasonably comfortable. They don’t offer entertainment and I didn’t eat onboard"
Queixes: "The seats are basic, but fine. I could do without the fanfare on landing!"

Avantatges: "Price"
Queixes: "Late with no information given to passengers"

Avantatges: "Prompt departure and arrival in Belfast. Brand new aircraft was a bonus."
Queixes: "The white wine I got was undrinkable. I told the strewart working at the back of the aircraft that ' the white wine is terrible, it's like drinking water and indrinkable'. His reply was ' well that's what you ordered'. I expected him to say; Sorry you found it like that and I will pass your comments to the catering company. this may sound like a trivial thing to comment on but I found his attitude very unprofessional. My wife and I also found the staircase from ground level to the corridor leading to passport control very demanding when carrying a 10 kilo roller case each. There is a lift somewhere but there are no directions to indicate where it is situated."

Avantatges: "Nothing."
Queixes: "EVERYTHING."

Avantatges: "Arrived early, a bit confused as to why our bags had to go in the hold but they arrived in a very timely fashion and although the 3 of us were separated, I was in a fire exit seat and my long legged son also had extra leg room at the front. Bonus!"
Queixes: "I wish the seats could recline just a little. I can't read without feeling sick so a 3 hour flight can be pretty uncomfortable."

Avantatges: "The staff were pleasant and helpful on board I didn’t have any food and there wasn’t any entertainment"
Queixes: "I didn’t like that there was absolutely nobody at the airport to answer any questions or just guide you in the right direction"

Avantatges: "The flight left mire or less on time and arrived 30 minutes early."
Queixes: "Once again no soap in the forward toilet."

Avantatges: "Left 15 mins late due to idiots not making the gate on time and luggage having to be found for them and arrived on time in Manchester so well done Ryanair!!"

Queixes: "landing had some turbulence"

Avantatges: "Ryanair gets you there."
Queixes: "...eventually."

Queixes: "Carry on luggage put in hold"

Queixes: "retraso en la hora y cambio de la puerta de embarque a última hora"

Queixes: "3hr delayed."

Avantatges: "Nice easy flight. Staff were up and down with food and drinks."

Avantatges: "nothing ..."
Queixes: "Queuing for 45 mins at boarding at 21.25 pm which grew to 10.05 pm! no apparent reason for this although we were all given manual luggage tags and then they were checked off again before getting into the plane- the Malaga ground staff could not answer questions as they didn't speak english well enough.. poor. onboard completely overcrowded locals and no help from crew on seating = lots of spare stoats at back.. i.e. space."

Avantatges: "Not much at all"
Queixes: "All passengers were lined up waiting to Board at the correct gate at leading up to and at the time the flight was supposed to depart at 11.55am. There was no communication on the flight boards and no member of staff from Ryanair or other near the gate. At about 12.30 two members of airport staff turned up and started the boarding process and eventually we got away an hour late at 12.55 still none the wiser about the lack of communication, service and delay. It would take a lot to persuade me to fly with Ryanair again."

Avantatges: "Nada"
Queixes: "Everything"

Queixes: "Delayed by 2 hours without advanced notice."

Queixes: "Delay on departing"

Més informació sobre Air Europa
Informació de la COVID-19

Mesures de seguretat per a les aerolínies que volen de Màlaga a Palma de Mallorca

Les aerolínies que volen de Màlaga a Palma de Mallorca han aplicat mesures addicionals de seguretat i han adaptat les seves polítiques per atendre millor els seus clients. Les polítiques varien en funció de l'aerolínia.

Mesures d'higiene estrictes

Neteja diària, instal·lació de filtres HEPA a la cabina en els vols de Màlaga a Palma de Mallorca

Mascaretes obligatòries

Ús de la mascareta obligatori a bord, en els vols de Màlaga a Palma de Mallorca es proporcionen mascaretes

Els seients respecten les mesures de distanciament social

No es poden reservar els seients del mig en els vols de Màlaga a Palma de Mallorca

Proves abans de volar

Proves d'anticossos i proves de símptomes per als vols de Màlaga a Palma de Mallorca

Reserva vols barats de Màlaga a Palma de Mallorca

Ofertes recents de vols d'anada i tornada

12/6
ds.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
19/6
ds.
directe
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
12/6
ds.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
19/6
ds.
directe
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
1/5
ds.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
11/5
dt.
directe
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
10/7
ds.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
15/7
dj.
directe
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
30/5
dg.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
AGP - PMI
1/6
dt.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
PMI - AGP
1/6
dt.
directe
Diverses aerolínies
1h 25min
AGP - PMI
7/6
dl.
directe
Diverses aerolínies
1h 35min
PMI - AGP
14/6
dl.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
AGP - PMI
19/6
ds.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
PMI - AGP
22/6
dt.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
29/6
dt.
directe
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
22/6
dt.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
29/6
dt.
directe
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
10/7
ds.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
16/7
dv.
directe
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
16/6
dc.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
20/6
dg.
directe
Vueling
1h 35min
PMI - AGP
3/5
dl.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
AGP - PMI
11/5
dt.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
PMI - AGP
2/5
dg.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
AGP - PMI
11/5
dt.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
PMI - AGP
1/5
ds.
directe
Diverses aerolínies
1h 25min
AGP - PMI
10/5
dl.
directe
Diverses aerolínies
1h 35min
PMI - AGP
1/5
ds.
directe
Diverses aerolínies
1h 25min
AGP - PMI
7/5
dv.
directe
Diverses aerolínies
1h 35min
PMI - AGP
8/7
dj.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
AGP - PMI
14/7
dc.
directe
Diverses aerolínies
1h 30min
PMI - AGP
16/6
dc.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
20/6
dg.
directe
Vueling
1h 35min
PMI - AGP
2/5
dg.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
7/5
dv.
directe
Vueling
1h 35min
PMI - AGP
3/5
dl.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
5/5
dc.
directe
Vueling
1h 35min
PMI - AGP
2/7
dv.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
8/7
dj.
directe
Vueling
1h 35min
PMI - AGP
Més resultats

Ofertes recents de vols només d'anada

5/7
dl.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
22/6
dt.
directe
Ryanair
1h 25min
AGP - PMI
23/6
dc.
directe
Air Europa
1h 25min
AGP - PMI
22/6
dt.
1 escala
Ryanair
11h 50min
AGP - PMI
23/8
dl.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
23/6
dc.
directe
Air Europa
1h 25min
AGP - PMI
12/7
dl.
2 escales
Ryanair
28h 00min
AGP - PMI
23/6
dc.
1 escala
Ryanair
9h 35min
AGP - PMI
12/7
dl.
1 escala
Ryanair
6h 05min
AGP - PMI
31/3
dc.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
5/7
dl.
2 escales
Ryanair
33h 50min
AGP - PMI
5/7
dl.
1 escala
Ryanair
8h 25min
AGP - PMI
23/6
dc.
2 escales
Ryanair
27h 00min
AGP - PMI
26/3
dv.
1 escala
Diverses aerolínies
11h 25min
AGP - PMI
27/3
ds.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
19/3
dv.
1 escala
Air Europa
15h 45min
AGP - PMI
21/3
dg.
1 escala
Diverses aerolínies
9h 45min
AGP - PMI
25/3
dj.
directe
Vueling
1h 30min
AGP - PMI
13/3
ds.
1 escala
Air Europa
8h 30min
AGP - PMI
14/3
dg.
1 escala
Diverses aerolínies
15h 35min
AGP - PMI
Més resultats
-
1
  • Anada i tornada
  • Anada
  • Múltiples destinacions
  • Generador de viatges
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
  • Diverses
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe
Econòmica
  • Econòmica
  • Econòmica prèmium
  • Business
  • Primera classe