STI

406€ Troba vols barats cap a Santiago de los Caballeros

Aquest és el vol només d'anada més barat que s'ha trobat a KAYAK en les darreres 72 hores en buscar un vol cap a Santiago de los Caballeros amb sortida el dia 8/11. Els preus poden variar i estar restringits a certs vols o dates de viatge. Fes clic en el preu per repetir la cerca d'aquesta oferta.
1 adult
1 adult, Econòmica

KAYAK cerca a centenars de webs de viatges alhora per trobar ofertes de vols cap a Santiago de los Caballeros

 
Aquestes són les aerolínies que els usuaris de KAYAK seleccionen amb més freqüència per volar cap a Santiago de los Caballeros, així com les agències de viatges en línia populars
Aquestes són les aerolínies que els usuaris de KAYAK seleccionen amb més freqüència per volar cap a Santiago de los Caballeros, així com les agències de viatges en línia populars
Els viatgers estan encantats amb KAYAK
S'han fet 41.299.237 cerques en els últims 7 dies a KAYAK

Estalvia un 31 % o mésCompara diversos webs de viatges en una sola cerca.

Fes un seguiment dels preusEncara no ho tens clar? Crea una alerta i sabràs si els preus baixen.

Reserva un paquet i estalviaReserva el vol i l'hotel alhora i estalvia.

Filtra les ofertesTria la classe, wifi de franc i altres opcions.

Ofertes de vols
Dades de reserves
Ofertes de vols

Ofertes de vols barats cap a Santiago de los Caballeros

 
Aquestes són algunes de les millors ofertes trobades a KAYAK fa poc per als vols d'anada i tornada cap a Santiago de los Caballeros més sol·licitats que surten els pròxims mesos. Tot i que aquests vols han estat disponibles a KAYAK en les últimes 72 hores, els preus i la disponibilitat estan subjectes a canvis, i les ofertes poden caducar.
Descobreix els millors preus per a tu seleccionant les dates de viatge a KAYAK.

Ofertes recents de vols d'anada i tornada cap a Santiago de los Caballeros

dg., 7 set. - dg., 14 set.
Delta Logo
9:30 - 0:47BCN-STI
21 h 17 min2 escales
Delta Logo
14:45 - 11:55STI-BCN
15 h 10 min1 escala
702 €Delta
Troba una oferta
dv., 10 oct.. - dg., 19 oct..
Delta Logo
9:30 - 0:24BCN-STI
20 h 54 min2 escales
Delta Logo
6:00 - 6:00STI-BCN
18 h 00 min1 escala
704 €Delta
Troba una oferta
ds., 20 set. - ds., 15 nov..
Air Europa Logo
17:25 - 20:05MAD-STI
8 h 40 mindirecte
Air Europa Logo
21:05 - 10:20STI-MAD
8 h 15 mindirecte
755 €Air Europa
Troba una oferta
ds., 20 set. - ds., 4 oct..
United Airlines Logo
11:15 - 12:57MAD-STI
31 h 42 min2 escales
United Airlines Logo
16:23 - 9:00STI-MAD
34 h 37 min1 escala
758 €United Airlines
Troba una oferta
ds., 20 set. - ds., 4 oct..
Air Europa Logo
17:25 - 20:05MAD-STI
8 h 40 mindirecte
Air Europa Logo
22:05 - 12:20STI-MAD
8 h 15 mindirecte
758 €Air Europa
Troba una oferta
ds., 20 set. - ds., 4 oct..
JetBlue Logo
13:30 - 12:50MAD-STI
53 h 20 min2 escales
JetBlue Logo
12:06 - 11:30STI-MAD
17 h 24 min1 escala
791 €JetBlue
Troba una oferta
ds., 20 set. - dv., 3 oct..
JetBlue Logo
13:30 - 12:50MAD-STI
53 h 20 min2 escales
JetBlue Logo
3:20 - 11:30STI-MAD
26 h 10 min2 escales
793 €JetBlue
Troba una oferta
dj., 4 set. - dt., 9 set.
United Airlines Logo
12:00 - 12:57BCN-STI
30 h 57 min1 escala
United Airlines Logo
6:00 - 9:00STI-BCN
21 h 00 min1 escala
812 €United Airlines
Troba una oferta
dj., 13 nov.. - dl., 17 nov..
American Airlines Logo
14:05 - 20:49XRY-STI
35 h 44 min2 escales
American Airlines Logo
7:00 - 13:35STI-XRY
25 h 35 min2 escales
1063 €American Airlines
Troba una oferta
dj., 13 nov.. - dl., 17 nov..
American Airlines Logo
14:05 - 15:30XRY-STI
30 h 25 min2 escales
American Airlines Logo
16:36 - 13:15STI-XRY
39 h 39 min2 escales
1072 €American Airlines
Troba una oferta
Dades de reserves

Informació i tendències de KAYAK per a vols cap a Santiago de los Caballeros

Accedeix a perspectives i tendències basades en dades dels vols cap a Santiago de los Caballeros per ajudar-te a trobar els vols més barats, el millor moment per volar i molt més.

Quin és el vol més barat a Santiago de los Caballeros?

Aquests són els millors preus d'anada i tornada que han trobat els usuaris en cerques a KAYAK en les últimes 72 hores.

En els darrers 3 dies, l'oferta més barata per a un vol a Santiago de los Caballeros s'ha trobat a la ruta amb sortida a Barcelona, amb un preu de 613 € per a l'anada i la tornada. La combinació més popular és de Madrid a Santiago de los Caballeros, on els usuaris de KAYAK han trobat ofertes d'anada i tornada per només 705 € en els darrers 3 dies.

Quin és el mes més barat per volar cap a Santiago de los Caballeros?

Per calcular els preus mitjans mensuals, KAYAK pren tots els preus de cada mes dels vols cap a Santiago de los Caballeros en l'últim any, elimina el 0,1 % superior per descartar valors atípics i obté la mediana de tots els valors per a cada mes.

El mes més barat per volar cap a Espanya és setembre, quan els bitllets costen 686 € de mitjana per als vols d'anada i tornada. D'altra banda, els mesos més cars per volar són desembre i juliol, quan el cost mitjà dels bitllets des de Santiago de los Caballeros és de 1217 € i 978 €, respectivament. Per als vols d'anada, el millor mes per viatjar és setembre, quan els bitllets costen 686 € de mitjana.

Amb quina antelació hauria de reservar un vol cap a Santiago de los Caballeros?

Per calcular els preus mitjans setmanals, KAYAK pren tots els preus de cada setmana abans de la sortida per als vols d'anada i tornada cap a Santiago de los Caballeros en l'últim any, elimina el 0,1 % superior per descartar valors atípics i obté la mitjana de tots els valors per a cada setmana.

Per obtenir un preu inferior a la mitjana, hauries de reservar el vol entorn a 1 setmana abans de la sortida. Per aconseguir el preu més baix de tots, les nostres dades suggereixen que el reservis 6 setmanes abans de la sortida.

T'interessa: Reserva bitllets d'avió barats Santiago de los Caballeros

Temporada baixamarç
El vol més barat406 €
La millor època si no vols trobar massa gent amb una reducció del preu del 12 % de mitjana.
L'època més habitual per volar amb un augment del preu del 40 % de mitjana.
Vol de Barcelona a Santiago de los Caballeros

Millor moment per reservar vols cap a Santiago de los Caballeros

Les teves dates són flexibles? Descobreix els millors moments per viatjar cap a Santiago de los Caballeros segons les nostres dades de vol de l'any passat. Descobreix el mes i fins i tot el dia més barat per volar.
Preu estimat d’anada i tornada
Per oferir una previsió de preus per als viatges d'anada i tornada amb una durada de fins a 40 dies, KAYAK consulta les dades històriques dels vols per a cada data. La informació és per a vols cap a Santiago de los Caballeros, segons la teva ubicació. Tot i que intentem proporcionar preus mínims reals per a cada data, alguns preus són prediccions i els reals poden diferir.

Preguntes freqüents: reserves de vols per a Santiago de los Caballeros

  • Quin és el vol més barat a Santiago de los Caballeros?

    En els darrers 3 dies, l'oferta més barata per a un vol a Santiago de los Caballeros s'ha trobat a la ruta amb sortida a Barcelona, amb un preu de 613 € per a l'anada i la tornada. La combinació més popular és de Madrid a Santiago de los Caballeros, on els usuaris de KAYAK han trobat ofertes d'anada i tornada per només 705 € en els darrers 3 dies.

  • A quina distància està Aeroport de Santiago de los Caballeros del centre de Santiago de los Caballeros?

    Cal recórrer 11 km per arribar al centre urbà de Santiago de los Caballeros des de Aeroport de Santiago de los Caballeros.

  • Quant costa un vol cap a Santiago de los Caballeros?

    De mitjana, un vol cap a Santiago de los Caballeros costa 983 €. El preu més barat que s'ha trobat a KAYAK durant les 2 darreres setmanes és de 794 € amb sortida des de Aeroport de Madrid Barajas.

  • Quin és el dia més barat per volar cap a Santiago de los Caballeros?

    Segons les dades de KAYAK, el dia més barat per volar cap a Santiago de los Caballeros és divendres, quan els bitllets d'anada i tornada poden costar tan sols 786 €. D'altra banda, el dia més car per volar és el diumenge, quan els preus d'anada i tornada són de 1101 € de mitjana.

  • Com s'ho fa KAYAK per trobar preus tan baixos per a vols cap a Santiago de los Caballeros?

    KAYAK és un motor de cerca de viatges. Cerquem per tot Internet per trobar els millors preus per als nostres usuaris. Amb més de 2 mil milions de sol·licituds de vols anuals, podem mostrar una varietat de preus i opcions per a vols cap a Santiago de los Caballeros.

  • Com m'ajuda l'eina de predicció dels preus dels vols de KAYAK a triar el moment adequat per comprar el meu bitllet d'avió cap a Santiago de los Caballeros?

    L'eina de predicció dels preus dels vols de KAYAK utilitza dades històriques per determinar si és probable que el preu d'un vol cap a Santiago de los Caballeros canviï en els propers 7 dies perquè sàpigues si és millor esperar-se o reservar-lo ara.

  • En què consisteix l'opció KAYAK Mix per a vols cap a Santiago de los Caballeros?

    KAYAK Mix et permet combinar bitllets d'un sol trajecte per estalviar diners. Pots volar a cap a Santiago de los Caballeros amb una aerolínia i tornar amb una altra.

  • En què consisteix l'opció de "dates flexibles" de KAYAK i perquè l'he de tenir en compte si busco un vol cap a Santiago de los Caballeros?

    De vegades, les dates de viatge no són inamovibles. Si tens una mica de flexibilitat, l'opció de dates flexibles et mostra totes les opcions per volar cap a Santiago de los Caballeros fins a 3 dies abans o després de les dates que triïs perquè decideixis quin vol et convé més.

  • Quina és l'hora del dia més barata per volar cap a Santiago de los Caballeros?

    L'hora del dia amb els vols més barats cap a Santiago de los Caballeros sol ser la tarda, amb preus d'anada i tornada al voltant dels 913 €, de mitjana. L'hora del dia amb els vols més cars cap a Santiago de los Caballeros sol ser el migdia, que és l'hora punta, amb preus al voltant dels 1172 €, de mitjana.

  • Quants vols directes cap a Santiago de los Caballeros hi ha cada setmana?

    Cada setmana hi ha uns 2 vols directes Espanya cap a Santiago de los Caballeros. El dia més habitual per a les sortides és el dijous, quan surten el 50% dels vols.

Els millors consells per trobar vols barats cap a Santiago de los Caballeros

  • Busques un vol barat cap a Santiago de los Caballeros? Un 25% dels nostres usuaris ha trobat bitllets d’anada i tornada cap a Santiago de los Caballeros pels preus següents o més barats: De Madrid 921 €
  • Introdueix l'aeroport de sortida que prefereixes i les dates en què vols viatjar al formulari de cerca i descobreix les ofertes més recents de vols a Santiago de los Caballeros.

Tot el que et cal saber per al vol cap a Santiago de los Caballeros

Informació sobre l'aeroport al qual arribaràs a Santiago de los Caballeros

No és el que estàs buscant? Troba milers d'opcions d'altres hotels, vols, cotxes de lloguer i ofertes de paquets amb KAYAK.