Mesures d'higiene estrictes
Neteja diària, instal·lació de filtres HEPA a la cabina en els vols de Maó a Granada
Temporada baixa | Juliol | La millor època si no vols trobar massa gent amb una reducció del preu del 69 % de mitjana. |
---|---|---|
Temporada alta | Febrer | L'època més habitual per volar amb un augment del preu del 61 % de mitjana. |
Mitjana de preu d'anada i tornada | 131 € | (preu mitjà en les últimes 2 setmanes) |
Bona oferta, anada i tornada | 129 € | o menys |
Bona oferta, només anada | 81 € | o menys |
No hi ha vols directes disponibles per a aquest itinerari a KAYAK. El vol amb l’escala més curta té una durada de 1h 30min.
En els darrers 3 dies, els bitllets més barats només d'anada s'han trobat a Vueling (60 €) i els bitllets més barats d'anada i tornada s'han trobat a Volotea (47 €) i Diverses aerolínies (98 €).
Quan surtis de Maó, faràs servir Menorca/Maó, també conegut com a aeroport de Maó. Aterraràs a Granada Federico Garcia Lorca, també conegut com a aeroport de Granada.
KAYAK és un motor de cerca de viatges. Cerquem per tot Internet per trobar els millors preus per als nostres usuaris. Amb més de 2 mil milions de sol·licituds de vols anuals, podem mostrar una varietat de preus i opcions per a vols de Maó a Granada.
L'eina de predicció dels preus dels vols de KAYAK utilitza dades històriques per determinar si és probable que el preu d'un vol a Granada de Maó canviï en els propers 7 dies perquè sàpigues si és millor esperar o reservar-lo ara.
KAYAK Mix et permet combinar bitllets d'un sol trajecte per estalviar diners. Pots volar a Granada amb una aerolínia i tornar a Maó amb una altra.
De vegades, les dates de viatge no són inamovibles. Si tens una mica de flexibilitat, l'opció de dates flexibles et mostra totes les opcions per volar a Granada de Maó fins a 3 dies abans o després de les dates que triïs perquè decideixis quin vol et convé més.
Puntuacions segons les valoracions dels clients de KAYAK
Avantatges: "The crew did a fanstastic job!"
Queixes: "The seats werent the best and my seat didnt have a window."
Queixes: "We did not arrive on time to the flight because our conection delayed and the airfligt company did nothing to help us."
Avantatges: "Perfect!"
Queixes: "Beware of checked baggage, the costs are astronomic (around 60 usd per bag)"
Queixes: "Charged full fight fee, don't ask customers pay over size luggage penalty minutes before departure"
Queixes: "Very high baggage and other fees that are not publicized. Web site just says checked bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."
Avantatges: "Simplicity and welcome with a smile"
Queixes: "The departure gate was far"
Queixes: "To check a bag is about $75 if you do it at airport. We witnessed a number of people who had done carry on from Athens to Santorini not be able to do carry on back. It's a scam on the Island. The bin in which you have to fit your bag is smaller on Santorini."
Avantatges: "Checking and boarding were easy. Also email reminders were helpful."
Queixes: "Could they spare a drink of water? They charged extra for everything, including the air you breathed."
Avantatges: "Low cost"
Queixes: "Have to carry any carry-on luggage up the metal stairs in any weather, up to plane. Same thing after landing."
Avantatges: "Todo perfecto! El vuelo salió en hora y llegamos a la hora precista"
Queixes: "I booked an afternoon flight on Volta. They changed me weeks later to a morning flight. I told them I wanted to cancel my earlier flight and preferred a refund instead. I have never received credit for my cancellation."
Queixes: "Will never fly them again"
Queixes: "Worst airline I've ever experienced, avoid at all costs"
Queixes: "Missed our connection they did not accommodate at all Wanted to sell us another flight the next day My brother made the flight and him and his girlfriend had to pay 140 euros for carry on and boarding pass THEIR LOW PRICES ARE A SCAM BAIT SND SWITCH"
Avantatges: "I cancelled the trip because in reading the fine print, I found the cost of checking a single small bag almost as much as the cost of the flight itself. Cancellation was accepted but took some effort to do it."
Avantatges: "Helpful and smiling staff , seats have good leg room , time of departure was accurate"
Queixes: "No food or entertainment"
Avantatges: "Convenient straight flight to Bordeaux"
Queixes: "Inappropriate behavior from the crew. One stewardess heavily flirting with a passenger, exchanging phone numbers. 45 minute delay while waiting to take off. Crew just chatted, laughed. Unacceptable to buy your snacks/drinks?!??"
Avantatges: "Staff was friendly"
Queixes: "Flight was delayed, planes are old, no entertainment and boarding process was unorganized"
Queixes: "Due to delays we missed our flight. I emailed and got no response. Tried calling. Office was closed on Saturday. Went to their desk and no one was there. I would like to be reimbursed. I had to then pay for two tickets on Aegean Airline totalling $400.00"
Avantatges: "Excellent price and route. Very friendly crew. I didn't need much for a 2hr flight. Met all my expectations."
Avantatges: "Flight was fine once we got going but one staff working made for a long long line and a half hour delay. Staff were excellent though."
Queixes: "Waited to board for 1 hour- no seat assignments- price to pay for checked baggage increases by the hour as your departure nears. The price for a checked bag was €42 at 10am and when I checked again at 11:30am, price was €55!"
Avantatges: "Personnel were helpful, polite and spoke English as well as many other languages."
Queixes: "Volotea is a low cost airline that charges for early seat assignments, printing boarding passes, luggage and drinks on the flight. There is a service charge added to everything. It isn't as low cost as it initial appears. Beware"
Queixes: "There was no airline or flight by his name ."
Avantatges: "Seats were OK and overhead storage was good."
Queixes: "Flight was delayed 45 min without explanation."
Queixes: "The flight was 5 hours late and the company did not give us any information about when the flight would take off and what the problem was. They sent us a voucher for €10 for our next flight. No thanks."
Avantatges: "Nothing"
Queixes: "The Volotea website was very poorly run and thus, we accidentally booked the flight on the wrong date, due to the way the calendar was loaded on the site. We entered the correct date, but somehow we still received flights for 5 days after the date we needed. We tried to change them at the airport, and after being sent to 2 different ticket counters, we ended up paying an additional $420 to get the flights we needed. Therefore, each flight from Athens to Mykonos was over $400 each. It was ridiculous and I will NEVER fly this airline again."
Queixes: "Everything"
Avantatges: "Too short of a flight for food and entertainment! Smooth flight. No complaints"
Avantatges: "Crew was very nice and professional."
Queixes: "Seating is a bit tight. But ours was a short flight."
Avantatges: "Everything in the plane felt new, crew was friendly, efficient."
Avantatges: "Price, direct flight"
Queixes: "No frills, no beverage/snack service, seats very uncomfortable"
Avantatges: "Volotea flight was good and I would fly Volotea again but checking in at the Santorini Airport is Chaos for all airlines Santorini Airport needs to organize the check in area with better barriers especially for the very long line of psgrs lining up for security Without barriers it's unclear where the line ends and where those joining the line should go therefore causing a lot of confusion and people trying to bud in"
Avantatges: "Nothing, flight was cancelled 6 months ago and I still have not received my refund."
Queixes: "Flight was cancelled 6 months ago and I still have not received my refund."
Avantatges: "price was great for our flight, otherwise it was like any other flight, nice attendants, nice clean plane, on time"
Queixes: "Plane delayed for 2 hours. Small, cramped airport(Santorini) with no working men's restroom."
Queixes: "Was delayed and had to cancel flight and book a different airline"
Avantatges: "on time inexpensive and nice flight attendants"
Queixes: "attendant in the check in was horrible. not nice, rood, when we tried to ask questions at the end told us "bye" and called next. prices are high for luggage check in, the standard size of the hand luggage is very small and not fair. plain was very very old. overall, bad experience."
Avantatges: "Simplicity and no headache."
Queixes: "A poor todler who was crying because his ears were hurting. Flight attendant did everything she could."
Avantatges: "I didn't like anything about it, it was a horrible experience and I will never suggest this airline."
Queixes: "I didn't like service, extremely rude and not helpful. They wouldn't let us check in early, they scammed us into paying $30 each to print out ticket. $40 for a bag!! And to top it off with their extremely rude service I had to go wait in a miserable line at the most in organized airport I have ever been in to pay this outrageous extra $100 complete scam and worst airline ever!!!"
Avantatges: "The flight was so smooth I forgot I was on a plane. Great landing, too."
Queixes: "Give us a snack or drink"
Avantatges: "Punctuallity"
Avantatges: "Nothing"
Queixes: "They nickle and dimed us on everything including printing my boarding pass when in the end I didn't even need it. The. They were over an hour late They they didn't even serve us a drink on the plane. Worst airline I've ever flown with. if I thought I'd ever get it I'd be demanding my money back."
Avantatges: "Muy buen servicio"
Queixes: "The baggage drop off was combined for two different flights. It went so slow it almost delayed the flight."
Avantatges: "Short fairly cheap flight"
Queixes: "They needed more staff to check people in. Flight was delayed because we were still boarding. Was a cluster."
Queixes: "I would never fly this airline again"
Avantatges: "Puntualidad despegue"
Queixes: "Poco personal en los mostradores de facturación, lo que provocaba una cola excesiva (unos 45 min de espera para facturar)"
Queixes: "Pienso que es todo correcto"
Avantatges: "Creo que poco..."
Queixes: "Salida en hora, el tema de las maletas a facturar por escasez de huecos, se forman filas para evitar q facturen tus maletas y para colmo se averió la pasarela q te acerca a la terminal en Madrid y mas de 20 minutos dentro del avión ya parado."
Avantatges: "Puntualidad"
Queixes: "Los asientos"
Avantatges: "Por una vez en mucho tiempo Vueling fue puntual"
Queixes: "Más puntualidad"
Avantatges: "The flight was delayed!"
Avantatges: "Puntualidad y servicio"
Queixes: "Comodidad de asientos"
Avantatges: "Todo"
Queixes: "Sois perfectos"
Avantatges: "Tripulación genial"
Queixes: "Todos los asientos del avión space y ningún retraso más de 2 horas"
Queixes: "No llegaron las maletas a pesar que salimos tarde media hora."
Avantatges: "El servei de les tripulants."
Queixes: "La puntualitat"
Avantatges: "Buena atención y proceso de embarque"
Queixes: "Es complicado en el check in tener dos asientos juntos si no es pagando. Y hoy en el aeropuerto nos han dejado con el bus en una puerta donde no funcionaba la escalera mecánica y no había ascensor con lo que todo el mundo incluidas personas mayores tenían que cargar las maletas a mano y subir carg"
Avantatges: "La rapidez"
Queixes: "La comodidad"
Avantatges: "Tripulación bien"
Queixes: "Puntualidad"
Avantatges: "In a 2:20 hours flight, we landed 30 minutes in advance!!!"
Queixes: "The boarding process in Barcelona airport."
Queixes: "Tarde. 2 horas."
Avantatges: "Horario, embarque rápido."
Avantatges: "Nada"
Queixes: "Retraso"
Queixes: "Equipaje extraviado para ser un vuelo tan corto"
Queixes: "2 horas y media de retraso, sin que las condiciones ambientales fueran desfavorables"
Avantatges: "Lo mejor del vuelo fue el trato del personal."
Queixes: "Nada que comentar."
Avantatges: "No hubo ningún inconveniente a la hora del vuelo"
Queixes: "Asientos incómodos"
Avantatges: "Todo bien"
Avantatges: "Tiempo de vuelo"
Queixes: "Avion miy viejo"
Avantatges: "Personal atento y cabina limpia. El vuelo fue sin contratiempos"
Queixes: "Comida no incluida en el precio y vuelo atrasado casi una hora"
Avantatges: "Un trato cordial"
Queixes: "Un poco Justa la distancia hacia delante entre los asientos"
Avantatges: "Embarque rápido"
Queixes: "El avión salió 1h y media de retraso"
Avantatges: "Acceso rapido,"
Queixes: "Sale tarde como siempre vueling"
Avantatges: "el personal fue muy amable"
Queixes: "el vuelo salio con retraso, como casi siempre con Vueling"
Queixes: "Asientos incómodos y pequeños. El vuelo salió con casi dos horas de retraso. La luz de mi asiento no funcionaba."
Queixes: "Una del tripulacion fue maleducado y poco servicial."
Avantatges: "El personal ha sido muy atento y nos ha tratado muy bien."
Queixes: "Lo único malo de este vuelo ha sido que habido con retraso y ha salido un poco más tarde."
Queixes: "Lo peor, el retraso de una hora en la salida."
Avantatges: "no hay manera de salir on time. mismo vuelo retraso semana tras semana"
Queixes: "retrasos habituales"
Avantatges: "El vuelo llego a su hora"
Queixes: "Los asientos cada vez más pequeños"
Queixes: "2.5 hours delay. No compensation offered."
Queixes: "me rompieron la valija, a tal punto que no sirvió mas y para la reparacion o sustitución me ofrecieron hacer el tramite en Buenos Aires, cuando yo vivo en una provincia argentina muy alejada de ahí, teniendo que llevar la valija rota, para lo cual yo debería haber trasladado la valija por toda Europa durante los 15 días que duraba mi estadía. A otros pasajeros se que les extraviaron sus valijas"
Queixes: "Muy poco espacio entre asientos"
Avantatges: "Buen vuelo y buena atención"
Queixes: "La lentitud del personal de tierra nos hizo esperar 5-10 minutos dentro del avión para poder empezar a salir."
Avantatges: "Tres horas de retraso"
Avantatges: "Pagas low cost... luego tienes lo que pagas"
Avantatges: "vuelo cómodo, aunque con un poco de retraso. aterrizaje perfecto"
Queixes: "los asientos cada vez tienen un espacio más estrecho"
Queixes: "el personal no es en ocasiones educado, están sucios los asientos"
Avantatges: "El personal fue muy eficaz en el embarque y muy atento durante todo el vuelo."
Avantatges: "todo normal y sin demora"
Queixes: "No emplee servicio catering"
Avantatges: "Tarde mal y con malos modos. Una hora de retraso. Lo de siempre"
Queixes: "Lo mejor de vueling suele ser el personal de tierra, en este caso no."
Avantatges: "El producto ofrecido es más que aceptable para la relación precio/ producto"
Queixes: "Considero que los pasajeros con tarifa óptima deberían tener acceso prioritario como en otras low cost"
Avantatges: "El personal muy atento como siempre. Lo que más me sorprendió fue la puntualidad de la hora de llegada desde Menorca a Barcelona, incluso media hora antes de lo previsto."
Queixes: "No pedí nada para comer."
Queixes: "Nos hicieron cambiar de puerta de embarque 2 veces y salió el vuelo tarde y llego a las 8:15pm en lugar de las 7:20pm"
Les aerolínies que volen de Maó a Granada han aplicat mesures addicionals de seguretat i han adaptat les seves polítiques per atendre millor els seus clients. Les polítiques varien en funció de l'aerolínia.
Mesures d'higiene estrictes
Neteja diària, instal·lació de filtres HEPA a la cabina en els vols de Maó a Granada
Mascaretes obligatòries
Ús de la mascareta obligatori a bord, en els vols de Maó a Granada es proporcionen mascaretes
Els seients respecten les mesures de distanciament social
No es poden reservar els seients del mig en els vols de Maó a Granada
Proves abans de volar
Proves d'anticossos i proves de símptomes per als vols de Maó a Granada
Cancel·lacions flexibles
Canvis sense despeses. Cerca de vols flexibles de Maó a Granada