M’ha agradat puntualitat i serveis. No m’ha agradat la cancel·lació unilateral de l’hora de tornada per conveniència de la companyia.
Avantatges: "Nada y mucho menos el supervisor y personal de puerta."
Desavantatges: "Retraso, mala gestión del embarque, mala gestión de la cola con resultado de denegación de embarque por no presentacion. A pesar de estar el avión en tierra y todavía con puertas abiertas se denegó el embarque. Muy mal servicio de megafonía en la sala de embarque."
vol endarrerit i no van donar explicacions. Ens va afectar económicament havent de comprar sopar i el haver d'agafar un taxi. A més arribes destrossat a casa i el dia seguent has de treballar. Molt malament!
Els seients estaven bruts, hi havia restes de menjar untuós entre les butaques.
Dues hores de retard i molt poca distància entre seients, molta incomoditat
Desavantatges: "No visualitza massa q la facturació en tarifa bàsica cal fer-la entre les 24 i 2 hores abans de l’embarcament. El personal de terra molt amable, ens va assessorar a temps."
Desavantatges: "retraso en la hora y cambio de la puerta de embarque a última hora"